علی اشکانی گفت: ای کاش می توانستیم تمام المپیکی ها را در مسابقات جهانی در تیم داشته باشیم که در ان صورت امکان داشت جایگاه ما به مراتب بالاتر از این می شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگي در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت:در مسابقات جهانی ما با تیم جدیدی بدون حضور المپیکی ها به میدان رفتیم و اگرچه انتظار می رفت اما مدال ها با تلاش و تمرین و ممارست زیاد کشتی گیران به دست آمد.

وی افزود:جا دارد از تمامی مربیانی که برای کشتی فرنگی زحمت کشیدند تشکر کنم و البته خود کشتی گیران نیز با تمام وجود و به صورت فوق برنامه تمرینات خود را پیگیری می کردند.

اشکانی ادامه داد:ما شرایط سختی در این مسابقات داشتیم به عنوان مثال محمد فقیری همانطور که خودش اذعان داشت 2 سال در مسابقات جهانی حضور نداشت و ما در بسیاری از موارد نمی توانستیم بدن های ناآماده را به مسابقات جهانی ببریم و ضربه بخوریم.

وی بیان داشت:خود کشتی گیران در تمرینات تمام تلاش خود را کردند و به انسجام رسیدند.هر 3 المپیکی در اردوها حضور داشتند و کاش می توانستیم المپیکی ها را به مسابقات جهانی ببریم.

وی افزود:بدون شک اگر حمید سوریان در این مسابقات حضور داشت مدال کسب می کرد.وقتی با وی صحبت کردم دیدم که در تب و تاب از دست دادن این رقابتها بود.

اشکانی تاکید کرد:سوریان به جایگاهیی که لازم بوده رسیده و جا دارد که به وی تبریک بگویم و وی باید تلاش کند تا در اردوها حضور داشته باشد و خودش را برای رقابتهای پیش رو آماده کند.

وی تصریح کرد:موفقیتی که کشتی فرنگی به دست آورد مدیون زحمات کل مربیان کشور است.خود کشتی گیران نیز خواتستند و تلاش کردند.امیر علی اکبری طی 2 سال محرومیت هر روز در اردوها حضور داشت و مزد زحماتش را گرفت.

وی عنوان داشت:ما عملکرد تمام رده ها را ارزیابی کرده ایم و با جمع بندی تصمیمات خود را می گیریم و در این خصوص از فدراسیون کشتی و از همه افرادی که به ما کمک کردند و کادر فنی و بچه های نیم ملی ممنونم و امیدوارم موفقیت ها تداوم داشته باشد./آق


برچسب ها: اشکانی ، کشتی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار