روزنامه فایننشال پست در مقاله ای در خصوص تبعات مثبت لغو تحریم های نفتی علیه ایران گزارش داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه فایننشال پست، در این گزارش به قلم " یدالله حسین" آمده است: بازگشت ایران با تمام قوا به بازارهای نفتی "شوک مثبتی" به بازار وارد کرده و بهای جهانی نفت را تا 20 دلار در هر بشکه کاهش خواهد داد.

در این گزارش آمده است، تحریم های نقتی غرب علیه ایران در سال های اخیر، موجب کاهش صادرات نفت این کشور شده است. اما در روزهای اخیر دیپلماسی در قبال این کشور فعال شده و احتمال لعو تحریم ها را پررنگ تر کرده است.

براساس آخرین آمار سازمان انرژی آمریکا، ایران از نظر ذخایر تأیید شده نفتی جایگاه چهارم و از نظر ذخایر تأیید شده گازی جایگاه دوم جهان را داراست بنابراین تداوم تحریم های انرژی علیه این کشورخبر خوبی برای بازار جهانی محسوب نمی شود و هر گونه بارقه امیدی برای لغو آنها، خبر خوشی برای بازارهای جهانی انرژی خواهد بود.



برچسب ها: نفت ، ایران ، تحریم ، غرب ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
China
Nike Shox Femmes
۱۳:۵۹ ۱۴ شهريور ۱۳۹۳
-- soleil moon frye (@moonfrye)(CBS News) Andy Williams, known as one of the "easy listening" artists, recorded more than 40 solo studio albums, and more than a dozen of these went platinum or gold.
Nike Shox Femmes http://allisonstcleaners.com/pascher/thekidsdirectoryonlinezw6.asp?chaussure=nike-shox-femmes-c-71.html
آخرین اخبار