محمود عباس رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین در سخنرانی خود در مقابل نشست سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل بر ادامه مذاکرات سازش تا دستیابی به یک توافق تاکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای نیوز:"محمود عباس" رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین در سخنرانی خود در مقابل نشست سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل بر ادامه مذاکرات سازش تا دستیابی به یک توافق تاکید کرد و گفت:ما برای دستیابی به توافق پیرامون صلح تا 9 ماه آینده گفتگوها را ادامه خواهیم داد.

"عباس" گفت:تمام ارکان توافق در همه قطعنامه های بین المللی صادر شده موجو است و افزود:توافق نامه صلح با اسرائیل باید به شکل دائمی باشد.

رئیس تشکیلات خود گردان ادامه داد:آغاز مذاکرات صلح امری پسندیده است و نباید با سهل انگاری مواجه شود و جامعه بین المللی باید در مقابل به شکست کشانیدن مذاکرات گوش بزنگ باشد.

رئیس تشکیلات خود گردان فلسین در ادامه تاکید کرد:باید کشوری فلسطینی با پایتختی "قدس" شکل بگیرد و این کشور باید شامل همه سرزمین های اشغالی از سال 1967 میلادی تا کنون باشد.

محمود عباس در ادامه گفت:امضای "پیمان اسلو" که ما آن را بیست سال قبل امضا کردیم عقب نشینی دردناکی بود.

"محمود عباس" در بخش دیگری از سخنان خود گفت:تجاوز به "مسجد الاقصی" و مقدسات همراه با سنگین ترین مجازات ها خواهد بود و ادامه شهرک سازی و تجاوزات موجب حق برای کسی نشده و مشروعیت کاری را هم به همراه نخواهد داشت.
برچسب ها: محمود ، عباس ، مذاکراه ، سازمان ، ملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار