معاون فني و عمراني سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران گفت: از ارديبهشت ماه امسال انتخاب مهندس ناظر به سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران واگذار شده و حضور ناظران رشد 60 درصدي داشته است.

رضا حيدريون در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين كه انتخاب ناظران مهندس در گذشته توسط مالكان ساختمان ها انجام مي شده گفت: در حال حاضر طبق قانون،‌انتخاب مهندسان ناظر از ارديبهشت ماه توسط سازمان نظام مهندسي ساختمان صورت مي گيرد.  
 
وي ادامه داد: در گذشته مالك با انتخاب مهندس ناظر كيفيت ساخت و ساز واحدهاي مسكوني خود را كاهش داد و از نظر مالي مشكلات بسياري را براي خود ايجاد مي كرد.  
 
معاون فني و عمراني سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران در ادامه اظهار داشت: از ابتداي ارديبهشت ماه سال جاري انتخاب مهندس ناظر به صورت رندم توسط سازمان نظام مهندسي صورت مي گيرد كه همين امر كيفيت ساخت و ساز را بيش از 70درصد افزايش داده است.  
 
وي در ادامه تصريح كرد: با انتخاب مهندسان ناظر توسط سازمان حضور ناظران در ساختمان‌ها رشد 60 درصدي داشته است.  
 
حيدريون با بيان اين كه سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران به عنوان شخص سوم در ساخت و ساز حضور دارد گفت: مالك و مهندس ناظر در ساخت و ساز در كنار يكديگر حضور دارند و سازمان نظام مهندسي از تمامي حقوق مالك از جمله مادي و كيفي حمايت مي‌كند.  
 
معاون فني و عمران سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران خاطر نشان كرد: حضور بازرسان نظام مهندسي مانع از تخلف در ساخت و سازها مي‌شود.  

برچسب ها: مالک ، ناظر ، مهندس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار