شهرام محمودی، قطر پاسور تیم ملی والیبال گفت: سطح مسابقات قهرمانی مردان آسیا بسیار بالاست و ما مقابل حریفان کار سختی را پیش روی داریم.

شهرام محمودی قطر پاسور تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در این دوره از مسابقات قهرمانی مردان قاره تمام تیم های آسیایی حضور دارند و قدرت 4 الی پنج تیم فراتر از قدرت والیبال آسیا است و بازی های سنگین ما مقابل آنها خواهد بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت والیبال ما به گونه ای است که توقع مردم از ما کمتر از قهرمانی نیست این مساله برای بازیکنان تا حدودی استرس را خواهد بود.

وی گفت: با توجه به این مساله که در مسابقات لیگ جهانی بازی های خوبی را به نمایش گذاشتیم و موفق به شکست تیم های بزرگ و صاحب نام شدیم توقعات همگان از ما بالا رفت ولی بازی های آسیایی تفاوت های بسیار زیادی با لیگ جهانی دارد چون در مسابقات لیگ جهانی کسی از تیم ایران توقع برد نداشت ولی در مسابقات قهرمانی مردان آسیا همه از ما نه تنها برد می خواهند بلکه به دنبال قهرمانی هستند مردم و مسئولان انتظار ندارند که ما حتی یک ست هم به حریفان واگذار کنیم به نظر من این توقع کامال به جاست چون والیبال ایران حرکت رو به جلویی را آغاز و دنبال می کند.

وی در خصوص کارشکنی عرب ها در گروه بندی مسابقات قهرمانی مردان آسیا اظهار داشت: عربها تنها با والیبالیستها این کار را نکردند بلکه آنها همه ساله در زمان میزبانی مسابقات جام باشگاه ها برای فوتبالیستها نیز دردسر درست می کنند.

ما نسبت به نوع گروه بندی مسابقات قهرمانی مردان قاره اعتراض کردیم ولی نتیجه این اعتراض حذف نماینده کشورمان از کمیته کنترل مسابقات بوده به همین خاطر می خواهیم با بازی های خوب و حزفه ای پاسخ کار آنها را بدهیم البته ما در راه قهرمانی باید تمامی تیم ها را ببریم./آق
برچسب ها: محمودی ، والیبال ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار