سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: مسابقات قهرمانی مردان آسیا آخرین تورنمنت حساس والیبال ایران محسوب می شود امیدوارم این رقابت ها را هم با نتایج خوب به پایان برسانیم.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ذهنیتی که هم اکنون در مورد والیبال در جامعه ایجاد شده، این است که تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی شرکت کرده و قهرمانی را به دست می آورد در صورتی که در ورزش حرفه ای والیبال نتایج غیر قابل پیش بینی است.

وی تصریح کرد: اکثر تیم های آسیایی به نوعی زخم خورده ایران هستند وی برد تیم کشورمان برای آنها یک آرزو محسوب می شود و این مسأله کاری را سخت تر خواهد کرد.

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: درحال حاضر در مسابقات قهرمانی مردان آسیا چهار الی پنج تیم هستند که توانستند در مسابقات لیگ جهانی عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند، به نظرم استرالیا که توانست در مسابقات انتخابی المپیک تیم ایران را مغلوب کند مهمترین رقیب ما برای رسیدن به عنوان قهرمانی محسوب می شود.

معروف گفت: تیم ایران مدعی تکرار عنوان قهرمانی است و این مساله برای دیگر حریفان ترس آور است ما از این جنبه مثبت این ترس نهایت بهره برداری را خواهیم داشت.

وی ضمن اعلام این مسأله که نمی توان قول قهرمانی در مسابقات آسیایی را داد اظهار داشت: از هم اکنون نمی توان در خصوص مسابقات امارات قول خاصی داد باید بازیها شروع شود. ما نهایت تلاش خود را برای کسب نتایج قابل قبول بکار خواهیم گرفت.

وی در خصوص حواله های خودرو اهدایی به تیم ملی گفت: خوشبختانه پیش از اعزام  تیم به مسابقات قهرمانی آسیا حواله های خود رو به ما تحویل داده شد با توجه به ان که از نظر مالی نمی توانستیم خودمان نسبت به وارد کردن خودروها اقدام کنیم آنها را واگذار کردیم./آق
برچسب ها: معروف ، والیبال ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار