اعتقاد دارم نمی شود به فیروز گفت شخصیت، بلکه به نظرم به تیپ بیشتر نزدیک بود، اما عموماً در اجرایی که انجام می دهم دوست دارم نقشی که بین تیپ و شخصیت در نوسان باشد را ارائه دهم.

"فرهاد اصلانی" بعد از نقش آفرینی کم نظیر در "من مادر هستم"،‌ در مورد حضور مجدد در فیلمی از فریدون جیرانی می گوید: " تاکید می کنم که انصافاً همکاری خوبی داشتیم و از آن لذت بردم. آقای جیرانی یکی از کارگردان های حرفه ای سینمای ایران است.

مورد دومی که مرا جلب کرد، حضور در ژانر دیگر بد که هم تجربه جدید ی بود و هم برای من ایجاد انگیزه می کرد. دوست داشتم کار پرو پیمانی انجام دهم."

این بازیگر در مورد شخصیت فیروز می گوید: اعتقاد دارم نمی شود به فیروز گفت شخصیت، بلکه به نظرم به تیپ بیشتر نزدیک بود، اما عموماً در اجرایی که انجام می دهم دوست دارم نقشی که بین تیپ و شخصیت  در نوسان باشد را ارائه دهم.

وي در ادامه گفت: فیروز آدم کارخانه داری است که تحت تاثیر خوابی که می بیند، تغییراتی درش به وجود می آید. ناگفته نماند گریم کاملاً متفاوتی در این کار دارم و بیشتر ماجرا در شب اتفاق می افتد. فیروز آدمی است که ما به ازای بیرونی اش را بسیار زیاد می بینیم و می شود او را در گوشه و کنار زندگی مان پیدا کنیم.

اصلانی در مورد ترکیب بازیگران خواب زده ها میگوید: از همکاری با این گروه بازیگران بسیار راضی هستم. خانم بیات فوق العاده با انگیزه و خیلی تلاش می کرد. آقای عبدی که درجه یک بود و افتخار بزرگی بود که پس از سالها که از امام علی ( ع) و زیر بازارچه می گذرد، بار دیگر با ایشان هم بازی شدم. صابر ابر هم جوانی با استعداد، خوب و دوست داشتنی است. از همکاری با خانم شقایق فراهانی هم خیلی راضی ام./ص
برچسب ها: فیلم ، سینما ، جیرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار