افشین حیدری از برگزاری لیگ کریکت مردان در آبان ماه خبر داد و اظهار داشت: مسابقات دور رفت و برگشت لیگ کریکت را در زاهدان برگزار می کنیم.

افشین حیدری رییس انجمن کریکت در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن کریکت برای برگزاری لیگ تلاش های فراوان و مستمری را انجام داده اند و در زمینه برگزاری مسابقات لیگ برنامه ریزی مناسبی مدون و طراحی شده است انجمن کریکت در پی بسط و گسترش این رشته مهیج و پرطرفدار در کشور است.

وی ادامه داد: برگزاری لیگ زمینه مناسبی برای شناسایی بهترین ها و همچنین موفقیت تیم های ملی است از ایزد در جهت تحقق اهداف انجمن درصدد برگزاری لیگ آقایان در آبان ماه سال جاری هستیم. خحيروشبختانه شرایط براساس برگزاری لیگ در استان سیستان و بلوچستان فراهم شده است از ایزد نخستین دوره مسابقات لیگ را در شهر زاهدان برگزار می کنیم.

حیدری تصریح کرد: در گذشته حضور بازیکنان کریکت در مسابقات به آشنایی قبلی بستگی داشته است و توسط آشنایی آنها را انتخاب می کردیم اما اکنون با راه اندازی لیگ قصد داریم چهره های و با آتیه مردان و زنان در مسابقات لیگ شناسایی کنیم و به اردوهای تیم های ملی دعوت نماییم.

حیدری تصریح کرد: در جریان رقابت های لیگ مردان و زنان اعضای کمیته فنی با دقت کافی به سطح فنی همه ی بازیکنان توجه می کنند توجه و دقت مسئولان کمیته فنی باعث می شود و اراده بازیکنان حاضر در تیم ها مضاعف شود و با انرژی بیشتری در رقابت های لیگ شرکت و به مصاف حریفان خود روند.

وی افزود: مرحله رفت نخستین دوره لیگ بانوان و در شرایط مناسبی برگزار شد لیگ بانوان به تازگی راه اندازی شده است با این وجود انگیزه و جدیت بانوان در این مسابقات ؟ انجمن را به آینده روشن لیگ بانوان در دوره برگشت امیدوار کرده است.

حیدری ادامه داد: مرحله برگشت لیگ بانوان اواخر آبان ماه در کرمان برگزار می شود امیدوار هستیم که تیم ها با شرایطی به مراتب قوی تر نسبت به مسابقات دور رفت در ظاهر شوند تا عناوین بهتر در عرصه قاره آسیا کسب کنیم البته کسب مقام ششمی توسط تیم ملی کریکت بانوان در مسابقات آسیا برای انجمن رضایت بخش بوده است.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ آقایان دور رفت آبان ماه در زاهدان با حضور حداقل 10 تیم از 4 لغایت 13 آبان و به مناسبت روز دانش آموز برگزار می شود انجمن قصد دارد مسابقات دور برگشت لیگ آقایان را آذر ماه برگزار کند البته میزبان این مسابقات تاکنون مشخص نشده است.

رییس انجمن افزود: تیم های شرکت کننده در مسابقات دوره رفت باید از سه بازیکن زیر 19 سال بهره مند شوند استفاده از بازیکنان زیر 19 سال علاوه بر جوانگرایی باعث می شود بهترین و پرقدرت ترین بازیکنان جوان برای حضور در مسابقات زیر 19 سال آسیا در کشور تایلند که 
اواخر آذر ماه است شناسایی شوند.

حیدری ادامه داد: مدرک انتخابی بازیکنان در تیم ملی حضور موثر آنها در لیگ است حضور در لیگ فاکتور مهم و اساسی است که در دو بخش مردان و زنان جهت دعوت و حضور در تیم ملی مسئولان انجمن کریکت به طور قطع به آن توجه خاص و ویژه دارند.

وی در پایان از مسئولان و رسانه ها درخواست کرد که توجه خاص و ویژه ای به رشته کریکت کنند تا در آینده با قدرت و توان مضاعف برگزار شود تا شاهد رشد صعودی در آینده نزدیک در این رشته باشیم./آق
برچسب ها: حیدری ، کریکت ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Netherlands
مهرداد راجا
۲۳:۵۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
لطفا اسامی کمیته فنی که قراره بازیکن برای تیم ملی انتخاب کند را اعلام کنید.
آخرین اخبار