معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از بهره برداری هتل سینای کرمانشاه در هفته گردشگری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محمدرضا ستایش فر گفت : همزمان با هفته گردشگری و در روز یکشنبه هفتم مهر ماه که به نام روز «گردشگری، اشتغال و حماسه اقتصادی» نام گذاری شده، از هتل سینا کرمانشاه بهره برداری به عمل می آید.

وی افزود : این هتل با مشارکت بخش خصوصی و با سرمایه گذاری سه میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته شده است که برای احداث این هتل و کمک به زیرساخت‌های گردشگری شهر کرمانشاه مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات به سرمایه گذار آن اعطا شده است.

ستایش فر با اشاره به نقش زیر ساخت‌های گردشگری در توسعه این صنعت پاک، گفت: هرچقدر که بتوانیم در زمینه توسعه زیرساخت‌های گردشگری فعالیت کنیم به همان میزان نیز در امر توسعه صنعت توریسم نیز موفق خواهیم بود، بنابراین اصلی ترین هدف این اداره کل، توسعه صنعت گردشگری از طرق مختلف است.

وی عنوان کرد : کرمانشاه با دارا بودن جاذبه‌های بی شمار تاریخی، فرهنگی، طبیعی و گردشگری پتانسیل ویژه‌ای برای توسعه صنعت گردشگری در سطح کشور دارد.

لازم به ذکر است که هتل سینا با مساحت 1200 مترمربع و زیربنای 1400 مترمربع دارای 26 اتاق و ظرفیت 78 نفر و رستورانی با ظرفیت 200 نفر است./س


برچسب ها: کرمانشاه ، هفته ، هتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.