مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در ديدار با كاروان رسانه‌اي ياد ياران، خبرنگاران را رزمندگان جنگ نرم دانست.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي سپاه تهران بزرگ مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در ديدار با كاروان رسانه‌اي ياد ياران، خبرنگاران را رزمندگان جنگ نرم دانست.

در اين ديدار صميمانه كه با حضور جمعي از خبرنگاران و عكاسان مطبوعات و خبرگزاري‌ها در نمايشگاه ياد ياران مردان آسماني صورت گرفت حجت‌الاسلام عبد‌العلي گواهي ضمن بيان خاطراتي از دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شما خبرنگاران رسالت بزرگي را بر دوش داريد و در حقيقت پيام‌رسانان واقعي ايستادگي و مقاومت هستيد.
 
وي افزود: در دوران دفاع مقدس همكاران شما در كسوت رزمنده در جبهه‌ها حضور داشتند و لحظه به لحظه اخبار جبهه‌ها را انعكاس مي‌دادند به نظر من آنها يك فرمانده تمام عيار بودند كه نقش بسزايي در جذب، اعزام و عمليات داشتند و بعد از آن نيز با نشر خبر و گزارش، پيام شهدا و رزمندگان را به جهانيان مي‌رساندند و امروز نيز شما يك رزمنده در جنگ نرم هستيد كه همان نقش را و بلكه سنگين تر بر عهده داريد.  
 
مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) خاطرنشان كرد:‌ تجلي دفاع مقدس در جامعه مرهون تلاش و همت و رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه است.  
 
نمايشگاه ياد ياران با عنوان مردان آسماني به همت ناحيه مقاومت بسيج جماران سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در منطقه لشكرك برپا شده است و هر شب نمايش ميداني با حضور هنرمندان صاحب‌نام كشور با بازسازي صحنه‌هايي از تاريخ انقلاب اسلامي و دفاع مقدس بعد از نماز مغرب و عشا اجرا مي‌شود. 

انتهاي پيام/  

برچسب ها: دفاع ، مقدس ، رسالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار