در پی بروز اختلاف و شکاف میان گروههای مخالف سوری، سلیم ادریس رئیس ستاد گروه موسوم به ارتش آزاد ناچار شد سفر خود به فرانسه را نیمه تمام بگذارد و به سوریه بازگردد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره عربی، لؤی مقداد هماهنگ کننده رسانه ای و سیاسی ارتش آزاد سوریه گفت سرلشکر سلیم ادریس رئیس ستاد این ارتش سفر خود به فرانسه را ناتمام گذاشت و به سوریه بازگشت تا شکاف به وجود آمده میان تشکیلات مخالفان را پس از اعلام برخی گروههای نظامی مبنی بر این که ائتلاف نیروهای انقلابی و مخالف سوری و دولت انتقالی سوری تشکیل شده در خارج را به رسمیت نمی شناسند، برطرف کند.
لؤی مقداد گفت: بیشتر این گروههای نظامی تشکیلاتی بسیار فعال و تاثیرگذار هستند و بیشتر این تشکیلات، نه همه آنها، زیرچتر ستاد ارتش آزاد قرار دارند. بله، در ارتباط میان ائتلاف مخالفان مقیم خارج و نیروهای داخل اشکالاتی وجود دارد نباید این را انکار کنیم ولی معتقدم باید برخی از بحث های این برادران در داخل ائتلاف را ناشی از آن دانست که آنها دنبال انجام گفتگو و کانال های تماس مستقیم و حل مسئله هستند و به نظر من باید این مسئله خیلی سریع حل و فصل شود. واقعیت آن است که این روزها اوضاع بحرانی است و ما در شرایطی هستیم که همه باید به وظایفشان عمل کنند و باید از هرگونه اختلاف پرهیز کنیم زیرا ادامه این وضع و تناقض موجود میان انقلابیون داخل و خارج، موجب تضییع انقلاب و کشور خواهد شد
برچسب ها: بین الملل ، ادریس ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار