فرمانده مرزباني ناجا گفت: به صورت مقطعي و عملياتي با اعضاي گروهک‌هاي تروريستي درگيري مسلحانه داشتيم که به لطف خداوند در هريک از اين درگيري مرزبانان و ماموران سپاه پيروز بودند.

سردار دکتر حيسن ذوالفقاري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ ضمن اشاره به اين جمله که "مردم بايد بدانند که با وجود آتش سنگين در اطراف کشور امنيت داخلي ايران يک حادثه نيست"، بيان کرد: نيروهاي مرزباني در چند نوبت به صورت مقطعي در مرزهاي جنوب شرق کشور با اعضاي گروهک‌هاي تروريستي درگيري داشته‌اند و براي مقابله با آنان و حفظ امنيت کشور از جان خود نيز مايه گذاشته‌اند.

فرمانده مرزباني ناجا ادامه داد: همچنين در چندين مورد ماموران اطلاعات نيز توانسته‌اند از نقشه عملياتي گروهک‌هاي تروريستي باخبر شوند و با يک برنامه ريزي درست و اجراي کمين بر سر راهشان، با آنان مقابله کنند.

اين مقام ارشد مرزباني کشور درباره هدف و انگيزه ورود گروهک‌هاي تروريستي به داخل کشورمان به باشگاه خبرنگاران، گفت: تعدادي از اعضاي گروهک‌ها در حال حاضر تحت کنترل نيرو‌ها هستند و بررسي‌هاي لازم در جهت اهداف ورود اين افراد به داخل کشور در حال انجام است.

به گفته‌ فرمانده مرزباني ناجا برخي از اعضاي گروهک‌ها نيز بدون درگيري و به صورت يک فرد عادي قصد ورود به خاک کشور را داشتند که با اشراف کامل اطلاعاتي به محض ورود دستگير شده‌اند.

سردار حسين ذوالفقاري با اشاره به همکاري سپاه و وزارت اطلاعات در راستاي مقابله با تروريست‌ها گفت: به طور کلي در بحث تروريست وزارت اطلاعات در لجمن کار است و با شناسايي و رديابي گروهک‌ها با همکاري مرزباني و سپاه از ورود اين افراد به داخل کشور جلوگيري مي‌کند.

وي درباره فعاليت سپاه در اين رابطه گفت:  سپاه در بخشي از مرز‌ها کشور حضور دارد و با کار اطلاعاتي و عملياتي بسيار در راستاي مقابله با گروهک‌هاي تروريستي فعاليت مي‌کند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
پرویز
۱۰:۳۴ ۰۶ مهر ۱۳۹۲
درود بر دلاورمردان سپاهی
ای کاش من هم یک پاسدار بودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
dametoon garm
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
خسته نباشی برادران.....سپاس فراوان..
آخرین اخبار