رسول زرگر، استاندار جديد اصفهان، در بدو ورود به اين استان، با مرجع عاليقدر ،آيت‌الله العظمي مظاهري ديدار کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، رییس حوزه علمیه اصفهان در اين ديدار ضمن تبريک به آقاي زرگر، پذيرش مسئوليّت در نظام جمهوري اسلامي ايران را امري بسيار خطير برشمرد و تصريح کرد: در شرايط حسّاس فعلي که مردم و کشور با نارسايي‌هاي اقتصادي، معضلات اداري و مفاسد اخلاقي مواجه هستند، پذيرش مسئوليّت اجرايي، بيش از هر زمان ديگر،محتاج خلوص نيّت و روحيّۀ ايثارگري است.

وی خاطرنشان ساخت: اگر مسئولان، با نيّت خالص و براي رضاي خداوند متعال، تمام توان خود را در خدمت صادقانه به مردم و در راستاي سربلندي اسلام و نظام اسلامي به کار گيرند، علاوه بر برخوداري از ثواب اخروي، امداد الهي را در پيشبرد اهداف خويش خواهند ديد و طبق وعدۀ الهي، موفقيّت و پيروزي آنان حتمي خواهد بود.

آيت‌الله العظمي مظاهري با اشاره به اينکه موفقيّت در امور اجرايي، محتاج همکاري گروهي و وحدت و اتّحاد است، خطاب به استاندار اصفهان اظهار داشت: يکي از ضروريّات اوّليه در کار شما، انتخاب همکاراني متديّن، متخصّص و عاقل است که صرف‌نظر از گرايش‌هاي سياسي،بدون تنش و اختلاف و با دلسوزي و کارداني، صرفاً به فعاليّت و تلاش مداوم در جهت بهبود اوضاع و به خصوص رفع معضلات معيشتي مردم بپردازند.

معظّم‌له در اين باره اضافه کردند: حلّ معضلات کشور، علاوه بر اينکه نيازمند کارداني، هماهنگي و همدلي مسئولان و نهادهاي حکومتي است، بدون شکّ، پشتيباني و حمايت مردم و صبر و بردباري آنان را مي‌طلبد.

آيت‌الله العظمي مظاهري با اشاره به معضل آب در استان اصفهان، برخي از تبعات اقتصادي و اجتماعي و رواني خشکي زاينده‌رود را يادآور شده و خطاب به استاندار اصفهان، تأکيد کردند: مسألۀ آب و خشکي و زاينده‌رود، اکنون اساسي‌ترين مشکل اين استان است و در اولويّت قرار دادن حلّ اين معضل و برنامه‌ريزي و اقدام مدبّرانه براي آن، يک انتظار عمومي و به حقّ است.

وی با بيان اينکه تمام مشکل آب اصفهان، ناشي از خشکسالي و کمبود باران نيست، افزود: حلّ مشکل آب اصفهان نيازمند مديريّت صحيح، جامع و البتّه مديريّت واحد و قاطع است و اگر در اين زمينه، حسن مديريّت و تدبير لازم به کار گرفته شود و از مصرف آب در موارد غير مجاز جلوگيري به عمل آيد، به فضل الهي اين مشکل حل خواهد شد.

در اين ديدار دکتر زرگر، استاندار اصفهان، طيّ سخنان کوتاهي، با اشاره به رئوس برنامه‌ها و جهت‌گيري‌هاي خود در اين مسئوليّت، اظهار اميدواري کرد که با حمايت، ارشاد و دعاي حضرت آيت‌الله العظمي مظاهري بتواند مسئوليّت سنگين خود را ايفاء نمايد./س

 

برچسب ها: اصفهان ، رییس ، حوزه ، علمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.