فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: امروز موشک‌های ایران هفت برابر موشک‌های دو هزار کیلومتری آمریکا دقت دارد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،غلامرضا احمدی در همایش بزرگ سربازان بسیجی در حسینیه فضل‌بن شاذان آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی‌نژاد نیشابور اظهار کرد: اگر امام خمینی (ره) می‌گوید که ما ابهت شرق و غرب را در جنگ شکستیم باید جوانان ما باور کنند.

وی با اشاره به اینکه استکبار به دنبال راست جلوه دادن دروغ حمله شیمیایی دولت سوریه به مردم خود است، خاطرنشان کرد: همین دولت‌ها در زمانی که بمب‌های شیمیایی آلمانی توسط رژیم بعث عراق بر سر جوانان و مردم ایران انداخته می‌شد، چه اقدامی انجام دادند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: اسنادی مبنی بر اینکه جبهه القاعده به تروریست‌های سوریه سلاح شیمیایی داده است در دست است.

احمدی بیان کرد: هنوز بعد از 20 سال سینه‌های جانبازان ما از بمب‌های شیمیایی درد می‌کند و یک نفر از سازمان‌های مسئول بین‌المللی برای تحقیق و تفحص به ایران نیامده است.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس، بیان کرد: خط مقدم جبهه‌ها گاهی اوقات از خرمشهر و سوسنگرد به تهران، قم، اصفهان و شیراز می‌آمد و اینگونه اقدامات در استعداد صدام نبود بلکه موشک‌ها صد درصد روسی بودند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: تمام موفقیت‌های نظام به برکت مدیریت یک فقیه بوده است و به همین دلیل دشمنان هر چه بمب دارند بر سر امام و رهبری می‌ریزند.

احمدی خاطرنشان کرد: جوانان سرباز، آینده اسلام و انقلاب هستند که باید با اتکا به اسلام و اهل بیت(ع) و تجربه تاریخی کشور را به سمت پیشرفت و آبادانی حرکت دهند.

وی تاکید کرد: جنگ 33 روزه لبنان با اسرائیل به اقرار برخی کارشناسان خارجی، هفتمین جنگ اعراب و اسرائیل نبود بلکه نخستین جنگ اسرائیل با ایران بود که به شکست اسرائیل ختم شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای امسال در حرم مطهر رضوی نسبت به تهدید اسرائیل، گفت: تمام ترقی‌های کشور در حالی بوده است که باد مخالف به سمت ایران می‌وزیده است.


برچسب ها: دقت ، بیشتر ، موشک ، ایران ، برابر ، امریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.