محسن شيخ لووند گفت: بازيكن سفارشي به بدنه اين رشته آسيب مي‌زند و اين موضوعي است كه تمام مسوولان متوجه آن بوده و هرگز بازيكن سفارشي را به بدنه تيم تزريق نكرده‌اند.

محسن شيخ‌لووند سرمربي تيم ملي كاناپولوي بزرگسالان در بخش مردان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر وضعيت ورزشكاران بسيار خوب بوده و آنها در اردوهايي كه داشته‌ايم موفق به كسب آمادگي براي حضور در رقابت‌هاي هندوستان شده‌اند. 

وي در رابطه با همكاري خوب روساي فدراسيون براي پيشرفت اين رشته ورزشي افزود: فدراسيون به دنبال كسب موفقيت هستند و از هيچ كاري در اين خصوص دريغ نمي‌كنند. بازيكن سفارشي هرگز به تيم ملي تزريق نشده است و اگر كسي چنين ادعايي داشته، اين ادعا هرگز درست نيست.

اگر يك مربي حاضر به قبول يك بازيكن سفارشي شود در ابتدا به كار خود و بعد به تيم ملي ضربه زده است بنابراين هيچ مربي حرفه‌اي حاضر به قبول چنين چيزي نيست.

ما معمولا در كار خود سعي مي‌كنيم موفق پيش‌رفته و بازيكني را انتخاب كنيم كه بازدهي بالايي داشته و به درد تيم ملي بخورد و بتواند زمينه كسب نتيجه را براي تيم فراهم كند.

شيخ‌لو وند در رابطه با مشكلات حاضر در اين رشته ورزشي گفت: يكي از نقاط ضعف حاضر نداشتن ليگ در اين رشته است كه دليل اصلي آن هم نبودن اسپانسر براي برگزاري ليگ است. اسپانسرها فقط در صورتي حاضر به حضور در اين رشته مي‌شوند كه پخش تلويزيوني داشته باشند و براي آنها تبليغ شود. نبودن اين عرصه باعث شده تا ما نتوانيم در اين رشته موفق به برگزاري ليگ شويم.

نداشتن مسابقات بين‌المللي براي تيم ملي به دليل بعد مسافت و هزينه بسيار از ديگر مشكلاتي است كه زمينه كسب تجربه را براي ورزشكاران ما به حداقل رسانده است.

ما هميشه در بازي‌هاي خارجي در رقابت‌هاي ابتدايي ضعيف ظاهر مي‌شويم و زماني‌كه كسي از بازي‌ها گذشته و مقداري تجربه كسب مي‌كنيم در بازي‌هاي بعدي موفق‌تر ظاهر مي‌شويم و اين از ضعف تجربه ناشي مي‌شود.

نكته دردناك‌تر اينكه بسياري اعلام مي‌كنند كه اين رشته غيرالمپيكي است و شايد دليل حمايت نشدن از آن هم همين موضوع باشد ولي من به عنوان يك سرمربي اعلام مي‌كنم كه ما پتانسيل بسيار بالايي داريم و مي‌توانيم در صورت حمايت حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته 
باشيم. من اميدوارم كه مسوولان نسبت به گذشته حمايت‌هاي لازم و كافي را داشته باشند و زمينه پيشرفت بهتر اين رشته را فراهم كنند./آق
برچسب ها: کاناپولو ، بازیکن ، سفارشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار