رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد گفت: توانسته‌ایم 8 دوره تخصصی ویژه فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و کارشناسی را تعریف، تدوین و به تصویب دانشگاه جامع علمی کاربردی برسانیم که امسال در مرکز اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران، مهندس جلال‎الدین صادقی ـ رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با اشاره به ثبت نام زودهنگام فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و کارشناسی در دوره هاي تخصصی ویژه، افزود: دوره تخصصی ویژه فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و کارشناسی شامل دوره تربیت فناور آزمایشگاه بالینی، دوره طراحی و ساخت مدل‌های ریخته گری، دوره نقشه خوانی صنعتی، دوره نمایشنامه نویسی، دوره کارگردانی تئاتر، دوره بازیگری تئاتر، دوره ترجمه شفاهی همزمان انگلیسی و دوره آموزش مهارت‌‍های تدریس ویژه مدرسان دوره‌های مکالمه است. 

وی حداکثر سقف پذیرش را در هر یک از دوره‌های فوق، 25 نفر و طول زمانی دوره را 4 تا 6 ماه دانست و ادامه داد: آموزش‌های عالی آزاد بین سطوح تحصیلی دانشگاهی ضرورت اجتناب ناپذیر برای فارغ التحصیلان دانشگاهی جویای کار و شاغلان علاقمند به ارتقای سطح تخصص و مهارت شغلی در یک بازه زمانی کوتاه(حداقل 6 ماه) است 

رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد در ادامه اظهارداشت:این دوره‌ها مصوب دانشگاه جامع علمی کاربردی و مورد تایید وزارت علوم است و مدرک هر دوره به عنوان یک تک پودمان تخصصی قابل ترجمه صادر مي شود.

همایش ملی فلزات و آلیاژهای غیر آهنی
رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد در ادامه به برگزاری همایش ملی فلزات و آلیاژهای غیر آهنی در موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد، در 25 مهرماه جاری اشاره کرد و گفت: همایش ملی فلزات و آلیاژهای غیر آهنی را گامی ارزشمند در برقراری پیوند بین دانشگاه و صنعت است. 

صادقي افزود: تاکنون بیش از 150 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که از این تعداد 30 مقاله به صورت شفاهی و تعدادی نیز به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد در پايان اظهارداشت: پذیرش دانشجو در مقطع مهندسی فناوری ارشد از بهمن 92 یکی دیگر از اقدامات ارزشمندی است که به همت گروه متالورژی موسسه، طراحی و تدوین شده است./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار