متاسفانه امروز وهابیت و سلفی‌گری با پشتوانه مالی عربستان و امکانات غرب، با تمام قوا هویت جامعه شیعی را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان،با بیان این که خداوند استعدادهای فراوانی را در وجود انسان قرار داده است، گفت: عمر انسان از جمله این سرمایه‌های بزرگ است که باید از آن به نحو احسن استفاده کرد و مناسب‌‌ترین جا برای صرف عمر آموزش علم است.

وی با بیان این که معمولاً علوم مفیدند، اما آنچه دارای ارزش بسیاری است، علم الهی می‌باشد، افزود: علوم دینی و حوزوی از جمله علوم ارزشمند الهی هستند که باید به آنها اهتمام داشت و طبق آیات قرآن کریم فرا گرفت.

رییس موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) با اشاره به وظایف طلابع تصریح کرد: طلاب در مرحله اول باید استعداد خود را شناخته و سپس اقدام به فراگیری علوم دینی نمایند؛ در مرحله بعد نیاز جامعه را تشخیص و برای رفع آن سرمایه‌گذاری کنند.

وی ادامه داد: به گواه تاریخ عالمانی در طول زندگی خود موفق بوده و در تاریخ جاودانه گردیده‌اند که به استعدادها و نیازهای جامعه توجه جدی نموده‌اند و شهید مطهری از جمله این افراد بود./س
برچسب ها: قم ، سلفی ، تهدید ، جهان ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.