رئیس هیئت تکواندو استان قم از انتخاب داور قمی برای قضاوت در پیکارهای تکواندو قهرمانی باشگاه‌های کشور جام نقش جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، علی افکاری تصریح کرد: تکواندو قم این روزها در تمام بخش‌ها ایام شلوغی را تجربه می‌کند زیرا مسئولان بخش‌های مختلف هیئت، مربیان، سرپرستان و اعضای تیم‌های مختلف تکواندو قم درگیر رقابت‌های کشوری هستند.

وی ادامه داد: اعزام‌های متعددی به رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور در رده‌های سنی پایه هر دو بخش دختران و پسران داشته‌ایم و مربیان پرتلاش تمام این تیم‌ها بهترین نفرات را آماده رقابت با حریفان کردند که در نهایت به درخشش این عزیزان در رقابت با برترین‌های کشور انجامید.

رئیس هیئت تکواندو استان قم ابراز داشت: خوشبختانه در این بین شاهد عملکرد بسیار خوب داوران تکواندو قم در قضاوت رقابت‌های مهم تکواندو کشور اعم از مسابقات لیگ و همچنین پیکارهای تکواندو قهرمانی کشور بوده‌ایم که این نشان از ظرفیت غنی تکواندو قم دارد.

وی یاد آور شد: خانم کبری سخایی وطن یکی از داوران خوب و با سابقه تکواندو قم در بخش بانوان است که در رقابت‌های قهرمانی کشور یکی از قضاوت کننده‌های دیدارهای مهم بود و در نهایت از سوی مسئولان برگزاری مسابقات به عنوان یکی از داوران نمونه انتخاب شد.

رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته‌های دوم و سوم از گروه اول و دوم از دور رفت نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول تکواندو قهرمانی باشگاه‌های کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و با عنوان جام نقش جهان در خانه تکواندو برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها ناصر باقری سر ناظر مسابقات بود، یاد آور شد: بر اساس تصمیم کمیته داوران فدراسیون تکواندو داورانی از استان‌های تهران، اصفهان، البرز، خوزستان، زنجان، قم، گلستان، گیلان و مازندران در این رقابت‌ها حضور داشتند./س

برچسب ها: قم ، داور ، قاضی ، مسابقه ، لیگ ، تکواندو ، نقش ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.