امام جمعه دماوند گفت: یکی از توطئه ‏های دشمن دور کردن مردم از اهداف جنگ و ارزش ‏های است.

حجت ‏الاسلام محمد علاء الدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: هدف اصلی دشمن این است که با آمدن نام دفاع مقدس، حس تنفر در اذهان مردم ایجاد کند و بر ماست که با این توطئه دشمن مقابله کنیم.

وی با رشادت‏ های رزمندگان و ایثارگران در جبهه‏ های حق علیه باطل افزود: مردم ایران در سال ‏های دفاع مقدس جان خود را کف دستانشان نهاده بودند و جانانه از کشورشان دفاع کردند.

علاء الدینی شبکه‏ های فارسی‏ زبان ماهواره‏ای را تریبون دشمن خواند و افزود: برنامه‏ ها، سریال ‏ها و مستند های بی ‏محتوای شبکه‏ های فارسی ‏زبان ماهواره ‏ای، هدفی جز تحقیر و کنار راندن جوان ایرانی از سطح جامعه ندارد.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: وقتی جوان ایرانی درگیر مسائل بی‏ ارزش شود، از پیشرفت و اعتلای کشور خود غافل شده و دشمن را برای رسیدن به هدف اصلی خود که همان تسلط کامل به کشور است، یاری می‏ رساند.

وی ضمن اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به آمریکا و شرکت در نشست سازمان ملل متحد افزود: با توجه به حضور بیش از 130 کشور در سطح سران در این نشست، بهترین فرصت برای ترویج ارزش ‏های اسلام و انقلاب اسلامی فراهم است.

علاء الدینی اضافه کرد: همچنین سفر مذکور، فرصت مناسبی برای رسوا کردن دشمن و یادآوری برخورد هوشمندانه مردم و مسئولان کشورمان مقابل توطئه ‏های آنها خواهد بود./س


برچسب ها: توطئه ، جنگ ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.