يازدهمين دوره مسابقه هاي ملي و سراسري دانشجويي بتن ايران، بزرگداشت استاد احمد حامي در دانشگاه آزاد اسلامي واحد جامع رودهن آغاز شد.

مديركل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: دانشگاه آزاد اسلامي افتخار دارد كه از ابتداي آغاز به كار تاكنون، چهار ميليون فارغ التحصيل در كشور داشته است.

داود ثمري افزود: براساس اعلام سايماگو، دانشگاه آزاد اسلامي با تلاش استادان خود توانسته است در سال ۲۰۱۳ رتبه نخست را در بين دانشگاه هاي دولتي و غير انتفاعي در كشور در توليد علم كسب كند.

سايماگو نظامي است كه دانشگاه ها و مراكز تحقيقاتي جهان را براساس عملكرد پژوهشي در قالب مقالاتي كه در نشريه هاي معتبر بين المللي چاپ مي كنند، ارزيابي و رتبه بندي مي كند كه دانشگاه آزاد اسلامي، دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشكي تهران، دانشگاه صنعتي شريف و دانشگاه اميركبير رتبه هاي اول تا پنجم را در سال ۲۰۱۳ به خود اختصاص داده اند.

وي گفت: از اهداف اصلي و اساسي دانشگاه آزاد در زمينه هاي علمي و پژوهشي برگزاري اين مسابقه ها، علاوه بر خروجي علمي آن كسب بازار كار و تجارت در اين عرصه مهم عمراني است.

ثمري با اشاره به برگزاري حدود ۶۷ مسابقه بين المللي، ملي و منطقه اي در سال ۹۲ در دانشگاه آزاد اسلامي افزود: توجه به داوري هاي دقيق كه در كميته هاي عمراني دانشگاه آزاد صورت مي گيرد، مي تواند توليد مسابقه ها را به كسب ثروت و تجاري كردن آن در عرصه هاي ملي و بين المللي تبديل كند.

وي گفت: دانشگاه آزاد اسلامي نظام مندترين مدل مسابقه ها را در بحث رباتيك، بتن و ... داشته است و اهتمام جدي به تقويت هر چه بيشتر و بهتر آنها به منظور حضور در عرصه هاي بين المللي دارد./س


برچسب ها: مسابقه ، بتن ، دانشگاه ، رودهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.