با حکم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي، مجيد رضاييان به عنوان مشاور رياست و نيز به عنوان دبير شوراي عالی ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگران، با حکم سرپرست جديد دانشگاه آزاد اسلامي قبل از روز معارفه، مجيد رضاييان به عنوان دبير شوراي عالی ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، همچنين به سمت مشاور ریاست دانشگاه منصوب شد.

متن اين حکم به شرح ذيل است:

دستیابی به "نظام جامع ارتباطات و اطلاع رسانی" و بستر سازی برای اجرای آن در یک دانشگاه بزرگ و ملی، از اولویت های کنونی به شمار می آید.

از این رو بنا به تعهد، دانش و تجربه حرفه‌ای رسانه‌ای و دانشگاهی، جنابعالی با هدف تحقق ماموریت فوق به سمت مشاور ریاست دانشگاه و دبیر شورای عالی ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می شوید.
بر اساس این حکم، روزنامه فرهیختگان، خبرگزاری آنا، اداره کل روابط عمومی انتشارات و چاپخانه دانشگاه تحت مدیریت جنابعالی اداره خواهند شد.

بدیهی است در اولین فرصت "اعضای شورای ارتباطات و اطلاع رسانی" تعیین خواهند شد تا در خصوص دستیابی به نظام جامع ارتباطی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی که مسئولیت آن برعهده اینجانب است، تصمیم گیری شود.

برای جنابعالی از خداوند بزرگ آرزوی توفیق دارم. بدیهی است همه همکاران در واحدهای مذکور همکاری همه جانبه با جنابعالی خواهند داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار