پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شکست استقلال مقابل اف سی سئول کره جنوبی گفت: استقلال در نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشت اما کره ای ها در نهایت توانستند بازی را به نفع خودشان به پایان ببرند.

مجید نامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم اف سی سئول کره جنوبی سرعتی است و از طریق نقطه قوتش توانست که خیلی سریع توپ را از دفاع به حمله ببرد و چندین موقعیت صد در صد گلزنی در محوطه جریمه استقلال ایجاد کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه اظهار داشت: تیم کره ای هم در دفاع و هم در حمله عالی و حرفه ای بود و توانست تیم استقلال را شکست دهد.

وی درباره نبود حیدری در این بازی گفت: عدم حضور حیدری در این بازی بر روی عملکرد بازی تیم استقلال تأثیر منفی گذاشته بود.

وی دربارۀ تدابیر استقلال در بازی برگشت بیان کرد: استقلالیها با یک تیم سرعتی و با تجربه مواجه هستند. آنها اگر به حریف فضا دهند دچار مشکل می شوند. تیم اف، سی سئول در نیمه دوم از فضاهای ایجاد شده نهایت استفاده را کرد و موقعیت های زیادی در محوطه جریمه استقلال به وجود آورد.

وی در ادامه بیان داشت: حضور خسرو حیدری درباره ی برگشت باعث خواهد شد که استقلالی ها در کناره ها بتوانند بیشتر حمله کنند و چند موقعیت گلزنی مقابل دروازه اف، سی سئول ایجاد کنند.

نامجو مطلق تصریح کرد: استقلال در بازی برگشت بازی سختی برای جبران شکست دارد. اگر این تیم فقط به فکر حمله باشد آن وقت در ضد حملات اسیر تیم کره ای می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال استقلالی ها در بازی برگشت می توانند از ضربات ایستگاهی بیشتر استفاده تا موقعیت گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

گفتنی است: تیم فوتبال استقلال در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر صفر مقابل اف، سی سئول کره جنوبی شکست خورد. این تیم برای صعود به مرحله فینال باید سه گل در ورزشگاه آزادی بزند و گلی هم دریافت نکند./مح


 

برچسب ها: کره جنوبی ، حیدری ، موقعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار