دبيرکل حزب وحدت و همکاري ملي گفت: کابينه دولت يازدهم با وجود مديران اجرايي در سطوح بالا و نيروهاي با تجربه‌، تيم اقتصادي هماهنگي در جهت برنامه‌ريزي خلق حماسه اقتصادي شکل داده است.

"محمدرضا راه‌چمني" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شعار سال92 مدنظر رهبر معظم انقلاب، گفت: حماسه سياسي  با حضور بيش از 75 درصدي مردم پاي صندوق‌هاي راي محقق شد که در مقايسه با انتخابات ديگر کشورها رقم قابل توجهي بود.

وي با بيان اينکه مردم در نيم سال دوم کشور منتظر شروع  حماسه اقتصادي هستند، اضافه کرد: کابينه دولت يازدهم با وجود مديران اجرايي در سطوح بالا و نيروهاي با تجربه‌،  تيم اقتصادي هماهنگي در جهت برنامه‌ريزي خلق حماسه اقتصادي شکل داده است.

راه چمني با اشاره به حجم نقدينگي موجود در کشور، تصريح کرد: افزايش حجم نقدينگي ضمن ايجاد تورم، قدرت خريد مردم را کاهش مي‌دهد، بنابراين سياست اقتصادي دولت بايد تخصيص نقدينگي به بخش توليد و سرمايه‌گذاري باشد.

دبيرکل حزب وحدت و همکاري ملي با بيان اينکه تدبير دولت يازدهم اين است که مشکلات اقتصادي را تا صد روز بهبود بخشد، ادامه داد: سياست‌هاي اتخاذ شده از سوي  بانک مرکزي مبني بر توجه به بخش توليد، پيشگيري از تعطيل نشدن کارگاه‌هاي توليدي و ايجاد اشتغال، برنامه‌هايي است که در جهت حفظ درآمد سرانه ملي، همچنين افزايش قدرت خريد مردم تدوين شده‌است.

وي با اشاره به اينکه ديپلماسي دولت يازدهم با دولت سابق متفاوت است، اضافه کرد: دولت جديد با ادبيات خاص خود، سياست تعامل با جهان را حفظ کرده که اين مهم، عزت‌مندي و مصالح ملي براي کشور بوجود مي‌آورد.

راه چمني با اشاره به بازتاب سياست‌هاي خارجي دولت جديد در سطح بين‌المللي، اظهار داشت: اين سياست‌ها، عرصه‌ اقتصادي را هم تحت تاثير قرار داده و باعث از بين رفتن حباب‌هاي قيمت طلا، دلار و سکه شده و اين نتيجه به کارگيري سياست‌هاي درست است.

 دبيرکل حزب وحدت و همکاري ملي در پايان با بيان اينکه چشم انداز خوبي در جهت حماسه اقتصادي پديدار شده است، خاطر نشان کرد: فضاي سياسي کشور، فضاي همدلي، اميد و نشاط،  همراه با وحدت و همبستگي است که انتظار مي‌رود، حماسه مد نظر رهبري تا پايان سال شکل واقعي به خود بگيرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دولت ، حماسه ، اقتصادی ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار