سخنگوي جبهه پيروان با بيان اينکه حماسه سياسي به لطف حضور گسترده مردم محقق شد، گفت: تمام اميدها به دولت تدبير و اميد است كه تمهيدات لازم براي حماسه اقتصادي را فراهم کند.

"سيد كمال سجادي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به  قرارگيري کشور در چشم‌انداز نيم‌ساله گفت: با توجه به شعار سال، حماسه سياسي مدنظر رهبري به لطف حضور چشم‌گير مردم محقق شد و اكنون اميدواريم دولت يازدهم با چهره‌هاي با تجربه و كاركشته كابينه، زمينه تحقق حماسه اقتصادي مدنظر رهبري را آماده كند.
 
وي اضافه كرد: تمام اميدها به دولت تدبير و اميد است كه  تمهيدات لازم براي كاهش تورم و كنترل گراني نظام اقتصادي كشور را ايجاد كرده و عرصه اقتصاد را به سمت مثبتي هدايت كند.
 
سجادي با بيان اينكه امروزه شاهد ايجاد آرامش در فضاي سياسي كشور هستيم، بيان داشت: صبر و اميد مردم به اين است كه شعارهاي مطرح شده دولت يازدهم جامه عمل پوشانده شود و طبق گفته رهبر معظم انقلاب براي موفقيت اين دولت همه بايد كمك كنند.
 
سخنگوي جبهه پيروان با بيان اينكه افق روشني در چشم‌انداز نيم‌ساله كشور پديدار شده است، خاطرنشان كرد: اميدواريم دولت در زمينه ديپلماسي داخلي و خارجي همچنين تعامل با جامعه جهاني در جهت رفع تحريم‌ها عليه ايران تلاش كند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حماسه ، سیاسی ، اقتصادی ، جو ، آرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار