مدیرعامل منطقه نمونه گردشگری شورابیل گفت: تابستان امسال نزدیک به 4 میلیون نفر مسافر و گردشگر وارد منطقه نمونه گردشگری شورابیل شدند و از آن بازدید کردند.

شاپور محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: امسال حضور مسافران و گردشگران در منطقه رشد چشمگیری داشته و افزایش این حضور گردشگران در شورابیل ایجاب می‌کند نسبت به زیرساخت‌های رفاهی و گردشگری در این منطقه اهمیت ویژه‌ای قائل شویم.

وی گفت: در این مدت و با هدف رفاه حال مسافران تلاش‌های خوبی صورت گرفته تا با ایجاد محیط پاک و با نشاط بتوانیم زمینه رضایت‌مندی مسافران و گردشگران را فراهم آوریم.

مدیرعامل منطقه نمونه گردشگری شورابیل ادامه داد: ارزیابی‌های انجام شده نشان می‌دهد که اکثر مسافران از عملکرد ما اظهار رضایت داشتند به طوری که در این مدت اقدامات شاخصی با هدف رفاه حال مسافران به ویژه ساماندهی محل چادر و تعبیه مکان مناسب برای سکونت موقت گردشگران پیش‌بینی و در نظر گرفته شده بود به طوری که این برنامه‌های جزو پروژه‌های اولویت‌دار مدیریت منطقه نمونه گردشگری شورابیل بوده است.

محمدی در ادامه به اقدامات دیگر در ایجاد رفاه عمومی مسافران و گردشگران خبر داد و افزود: رسیدگی به نظافت مجموعه، تقویت سیستم روشنایی، زیبا‌سازی محیط و نظافت سرویس‌های بهداشتی و... از جمله این اقدامات و حرکت‌های موثر بوده است/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.