شبکه رادیویی سلامت همزمان با روز جهانی قلب ویژه برنامه های متنوعی را روز پنجشنبه 4 مهر ماه از روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می کند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، همزمان با روز جهانی قلب برنامه های شبکه رادیویی سلامت در روز پنجشنبه 4 مهر ماه رنگ و بوی دیگری به خود می گیرد. از این رو در گروه سلامت روان برنامه رادیویی «زندگی جاریست» و در گروه سلامت جسم برنامه های رادیویی «فراسو»، «سپهر دانش»، و «گفتگوی پزشکی» به موضوعات متنوعی در زمینه روز جهانی قلب می پردازند. 

لعیا باستانی ـ مشاور و سردبیر برنامه رادیویی سلامت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اشاره به روز جهانی قلب و ویژه برنامه های شبکه رادیویی سلامت گفت: برنامه رادیویی «زندگی جاریست» برنامه ای در حوزه سلامت روان است که فراز و فرودهای زندگی در تمامی رده های سنی از بدو تولد تا دوران سالمندی را در بر می گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه رادیویی «زندگی جاریست» از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 10:20 الی 11 از رادیو سلامت پخش می شود که قرار است در این برنامه تصویر روشنی از شخصیت انسان سالم به مخاطبان ارائه شودکه افراد در محیط های خانوادگی، کار، محیط و ... چه ویژگی های باید داشته باشند.

سردبیر برنامه رادیویی سلامت با بیان اینکه سندرم قلب شکسته اغلب درباره خانم ها صدق می کند، ادامه داد: برنامه رادیویی «زندگی جاریست» همزمان با روز جهانی قلب به موقعیت های آسیب های زنانه می پردازد اینکه زنان چگونه در حوادث و رخدادهای زندگی همچون از دست دادن عزیز، شکست عشقی و ... چه واکنشی نشان دهند. در این برنامه سعی می شود تا راهکارهای مقابله با این موقعیت های شکننده با حضور روان شناسان و کارشناسان ارائه شود.

باستانی در پایان اظهارداشت: همواره پزشکان از منظر ساختمانی به قلب نگاه می کنند؛ اما ما در گروه سلامت روان شبکه رادیویی سلامت به بعد روانی قلب نگاه می کنیم اینکه اگر قلبی شکسته شد باید چکار کنیم؟ و چگونه یک قلب سالمی داشته باشیم؟


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار