معاون سیاسی امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شرایط خاص سیستان و بلوچستان، وزارت بهداشت مشکل کمبود پزشک را در این منطقه از هر طریق ممکن برطرف کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده در دومین کارگروه سلامت غذایی سیستان و بلوچستان در استانداری اظهار داشت: از تمامی اتباع خارجی که از طریق ویزا و به صورت قانونی وارد کشور بشوند و قوانین کشور ما را رعایت کنند استقبال می‌کنیم، در غیر این صورت از ورود غیرقانونی آنها به کشور جلوگیری می‎کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: اتباع بیگانه غیرمجاز، زمینه ساز بسیاری از مسائل و مشکلات در کشور ما به ویژه سیستان و بلوچستان هستند.

وی افزود: در کشور ما اتباع بیگانه غیرمجاز دستگیر، در صورت بیمار بودن مداوا و صحیح و سلامت از طریق مرزها تحویل داده می‎شوند؛ در صورتی که اگر یک تبعه از کشور ما در کشورهای همسایه دستگیر شود آنها بسیار سخت با وی برخورد کرده و حتی وی را محبوس می کنند، این در حالی است که در کشورما چنین برخوردی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این اتباع از زمان دستگیری و خروج هزینه‌های بهداشتی درمانی و نگهداری بسیاری را برای سیستان و بلوچستان در پی دارد، ادامه داد: مرزبانان کشور ما به عنوان مرزبانان کشورهای همسایه نیز هستند.

شیخ‌زاده خاطرنشان کرد: هم اکنون مرزهای شمالی کشور بخاطر انسداد مرز وضعیت خوبی داشته و تمامی ترددها کاملا تحت کنترل قرار دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.