بررسي همكاري شبكه‌هاي تلويزيون و ناجا در هفته نيروي انتظامي

در آستانه هفته نيروي انتظامي؛ در جلسه‌اي با حضور معاون و مديران سيما و معاون اجتماعي ناجا زمينه‌هاي همكاري في‌مابين بررسي شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ در اين جلسه دكتر علي دارابي بر ارائه تصوير پليس مقتدر در برنامه‌هاي سيما تاكيد كرد و از معاونت اجتماعي نيروي انتظامي خواست مشاوراني زبده‌ به شبكه‌هاي سيما معرفي كنند تا در ساخت برنامه‌هاي پليسي با عوامل برنامه‌ساز همكاري كنند. در ادامه اين جلسه سردار منتظرالمهدي معاون اجتماعي ناجا با قدرداني از سيماي جمهوري اسلامي گفت: شما در برنامه‌هايتان با ارائه تصويري درست از نيروي انتظامي به ارتقاء جايگاه اين نيروي كارآمد همت گماشته‌ايد و توانستيد جايگاه و منزلت اين نيروي بزرگ را در ايجاد احساس امنيت و آرامش در مردم به تصوير درآوريد.
 
مجموعه 12 قسمتي "ماتادور" با تاكيد بر حفظ امنيت و مبارزه با تروريسم همزمان با آغاز هفته نيروي انتظامي از شبكه يك سيما پخش مي‌شود. همچنين علاقمند به مستندهاي پليسي مي توانند در هفته نيروي انتظامي بيننده مستندهاي "پليس ايران"، "پرتگاه"، "شوك" و "مكث" از شبكه سه سيما باشند.  

ساخت مجموعه تلويزيوني "سوداگر" با تاكيد بر نقش پليس زن در شبكه سه سيما ديگر موضوع اين جلسه بود. در حوزه نوجوان نيز با موضوع پيشگيري از جرايم اجتماعي در فضاي مجازي ساخت مجموعه ديگري در شبكه دو سيما پيشنهاد شد. همچنين شبكه سلامت سيما ماموريت يافت تا در زمينه سلامت اجتماعي و نقش پليس در اين زمينه فعاليت كند. اقدامات ناجا در زمينه طرح عفاف و حجاب موضوع ديگري بود كه شبكه قرآن و معارف سيما اعلام آمادگي كرد با ناجا همكاري كند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار