فدراسیون بسکتبال با همکاری دو باشگاه ماهان و مهرام تهران قصد دارد در فینال قهرمانی نوجوانان آسیا از مهدی کامرانی به خاطر کمک به قهرمانی تیم ملی، باشگاه ماهان و همچنین مهرام در سالهای گذشته تقدیر کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهدی کامرانی کاپیتان تیم بسکتبال مهرام در جریان بازیهای جام ملتهای آسیا یکی از بهترین دوره های بازی خود را پشت سر گذاشته و کمک زیادی به قهرمانی تیم ملی در این مسابقات کرد. وی بعد از جام ملتها درخواست باشگاه فولاد ماهان برای شرکت در جام باشگاههای آسیا را هم پذیرفته و همراه با این تیم قهرمان مسابقات شد.

با توجه به این موضوع و همچنین حضور تلاشهای وی در سالهای گذشته و چند بار قهرمانی در جامهای مختلف با تیم مهرام، فدراسیون بسکتبال تصمیم گرفت با همکاری دو باشگاه مهرام و فولاد ماهان از این بازیکن تقدیر کند.

محمود مشحون رئیس فدراسیون با تایید این موضوع گفت: حق کامرانی در جریان جام ملتهای آسیا خورده شد و این بازیکن در لیست بهترین بازیکنان جام قرار نگرفت در حالی که همه شاهد بودند که وی یکی از بهترین بازیکنان مسابقات بود. به همین دلیل در پایان فینال مسابقات قهرمانی نوجوانان در تهران با کمک دو باشگاه مهرام و فولاد ماهان از کامرانی تقدیر کرده و اعلام می کنیم که این بازیکن در جام ملتهای آسیا هم بهترین بود./مح
برچسب ها: کامرانی ، تقدیر ، نوجوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار