دبير سابق دفتر تحکيم وحدت گفت: رئيس جمهور كشورمان به خوبي تبيين کرد که دولت‌هايي که با نام حقوق بشر سياست تهديد و ترور را در قبال کشورهاي ديگر اجرا مي‌کنند در واقع خود تروريست هستند و جامعه بين‌الملل بايد براي مهار آنان چاره‌اي بينديشد.

"مهدي اميريان" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه سخنان رئيس جمهور در مجمع عمومي سازمان ملل ناشي از يک ديپلماسي قوي و عزتمندانه بود، اظهارداشت: حجت‌الاسلام والمسلمين به خوبي تبيين کردند که دولت‌هايي که با نام حقوق بشر سياست تهديد و ترور را در قبال کشورهاي ديگر اجرا مي‌کنند در واقع خود تروريست هستند و جامعه بين‌الملل بايد براي مهار کردن آنان چاره‌اي بينديشد.

دبير سابق تشکل تحکيم وحدت با بيان اينکه اين دولت‌ها با استفاده از  قدرت رسانه‌‌ای خويش تلاش مي‌کنند تا فریبکاری را در جهان گسترش داده و افکار عمومی جهان را همراستا با سياست‌هاي منفعت‌طلبانه خودهدايت کنند.
 
وي بيان کرد: در راس این کشورها رژیم صهیونیستی و آمریکا وجود دارد و تعدادی از کشورهای غربی نيز خواسته یا ناخواسته به عنوان متحدین آمریکا شناخته و روحیه استکباری و استعماری آمریکا را تائید می کنند.

اميريان با اشاره به اينکه امروزه ملت‌ها نسبت به حقوق خود مطلع شده و آن را مطالبه مي‌کنند،‌ افزود: جمهوري اسلامي ايران به جهانيان ثابت کرد که مي‌توان به توانمندي‌هاي خود متکي بود و عزتمندانه به پيشرفت‌هاي علمي و تکنولوژي دست يافت.

وي با بيان اينکه تا زماني که دنيا نظاره‌گر پیشرفت کشورهای آزادي همچون جمهوري اسلامي ايران است، شعارهاي استعماري آمريکا و غرب محقق نخواهد شد، تصريح کرد: امروزه مردم در اقصي نقاط جهان به تناقض رفتار و شعارهاي توخالي و حقوق بشري پي برده‌اند و   اتفاقاتی که توسط آمریکا در عراق، افغانستان و سوریه افتاد، دليل واضح و روشني براي بي‌اعتنايي به اين شعارها بود.

دبيرکل سابق دفتر تحکيم وحدت ضمن تقدير از سخنان حجت‌الاسلام والمسلمين روحاني خاطر نشان کرد: امروز دنيا عاملان تهديد آزادي و جان ملت‌ها را به خوبي مي‌شناسد و سياست‌هاي اسلام‌هراسانه و ايران هراسانه ديگر جواب نخواهد داد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار