در وضعيت فعلي سينما، جشنواره فيلم كوتاه تهران جزو عواملي بوده كه باعث بقا و پويايي فيلم كوتاه بوده است و نزديك به سه دهه است كه به صورت مستمر و با نظم برگزار شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبري سي امين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران، مهدي جعفري فيلمبردار سينما و عضو هيات انتخاب بخش مستند سي امين  جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران در باره ارزيابيش از نحوه برگزاري جشنواره گفت : در وضعيت فعلي سينما، جشنواره فيلم كوتاه تهران جزو عواملي بوده كه باعث بقا و پويايي فيلم كوتاه بوده است و نزديك به سه دهه است كه به صورت مستمر و با نظم برگزار شده است و وجه بين المللي خوبي در دنيا دارد و خيلي از كشورهاي صاحب نام در حوزه فيلم كوتاه در جشنواره حضور دارند.
 
اين فيلمبردار در باره ارزيابيش از ورك شاپ هاي  آموزشي عنوان كرد : برگزاري ورك شاپ هاي آموزشي يك امتياز مثبت براي عملكرد انجمن در حوزه برگزاري جشنواره محسوب مي شود و كيفيت آثار مستند متقاضي حضور در جشنواره در حد قابل قبولي بوده است .
 
سي امين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران توسط انجمن سينماي جوانان ايران و به دبيري هاشم ميرزاخاني از 22 تا 28 مهرماه برگزار مي شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار