عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: سفر دکتر روحاني به نيويورک و ملاقات با برخي سران کشورهاي آسيايي، اروپايي و آمريکايي مي‌تواند زمينه‌ساز يک تحول تازه در عرصه سياسي و اقتصادي براي کشور باشد.

"حجت‌الاسلام والمسلمين حسين ابراهيمي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره تحقق حماسه اقتصادي در کشور پس از حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: حماسه سياسي در سال جاري به عنوان بخشي از مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامي در قالب برگزاري انتخاباتي باشکوه با حضور و اراده مردم محقق شد.
 
وي افزود: براي تحقق حماسه اقتصادي تاکنون اقدامي که پاسخگوي مطالبات مردمي باشد از سوي مسئولان صورت نگرفته و البته نبايد انتظار چنين امري را در اين مدت کوتاه داشت چرا که دولت جديد نتوانسته بودجه را به دليل بررسي آن در مجلس براي اداره امور به کار گيرد.
 
عضو جامعه روحانيت مبارز با اشاره به تلاش‌هاي دولت براي تحقق حماسه اقتصادي در کشور خاطرنشان کرد: اميدواريم که تمامي تلاش‌هاي دولتمردان تا انتهاي سال به نتيجه مطلوب برسد و در آن زمان مي‌توان به تحقق چنين حماسه‌اي در سطح وسيع اميدوار بود اما به اعتقاد من زمان، امکانات و برنامه‌هاي موجود تاکنون اجازه عملياتي شدن حماسه را در جامعه نداده است.
 
وي تصريح کرد: دولت اگر بتواند با تنظيم برنامه‌هاي خود ريل لازم را سرجاي خود بگذارد و قطار حماسه اقتصادي را در سال 92 برروي ريل قرار دهد کار بزرگي رخ داده و قطعا نتيجه آن را در سال 93 در زندگي مردم مي‌توان به بهترين شکل مشاهده کرد.  
 
حجت‌الاسلام ابراهيمي به اقدامات دولت براي حماسه اقتصادي در شش ماهه نخست سال اشاره و خاطرنشان کرد: مقدمات کاري که از سوي دولت يازدهم در اين عرصه در مدت زمان کوتاه پس از پيروزي در انتخابات رخ داده اميدوارکننده است به ويژه اينکه بخشي از حماسه اقتصادي با حماسه سياسي گره خورده و ما بايد بتوانيم در عرصه سياسي با موفقيت‌هاي لازم و تداوم و  بهره برداري از آن، دستاوردهاي قبال توجهي را در عرصه داخلي و خارجي به دست آوريم.
 
اين فعال سياسي به حضور رئيس‌جمهور کشورمان در شصت و هشتمين مجمع عمومي سازمان ملل اشاره و خاطرنشان کرد: سفر دکتر روحاني به نيويورک و ملاقات با برخي سران کشورهاي آسيايي، اروپايي و آمريکايي مي‌تواند زمينه‌ساز يک تحول تازه در عرصه سياسي و اقتصادي براي کشور باشد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار