تیم پیام صنعت آمل در قرعه کشی مرحله یک‌ شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، به عنوان میزبان دیدار با ذوب آهن انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری در این قرعه کشی،تیم پیام صنعت آمل که تنها نماینده فوتبال مازندران در جام حذفی کشور می‌باشد به عنوان میزبان انتخاب و باید از تیم لیگ برتری ذوب آهن اصفهان پذیرایی کند.

تیم پیام صنعت آمل که فصل گذشته با بازی‌های درخشان خود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور راه یافته است در مراحل قبلی جام حذفی در دیدار با نماینده کرمانشاه ۶ بر صفر به برتری رسید و به علت اخراج حریف بعدی خود از جام حذفی به دلیل بدهی مالی، بدون برگزاری مسابقه برنده اعلام شد و باید در مرحله پنجم (در ساری) به مصاف تیم پر قدرت و لیگ برتری ذوب آهن اصفهان برود.

طبق قانون تیم‌هایی که در لیگ دسته دوم یا پایین تر هستند درصورتیکه در قرعه کشی به عنوان میزبان انتخاب شوند باید در ورزشگاه‌های استاندارد میزبان باشند و پیام صنعت که بازی‌هایش را در لیگ دسته سوم کشوری در ورزشگاه شهدای لیتکوه برگزار می‌کرد به علت آماده نبودن ورزشگاهش باید این دیدار را در ورزشگاه شهدای ساری برگزار کند.

نماینده فوتبال مازندران در صورت پیروزی در این دیدار به جع ۱۶ تیم برتر جام حذفی صعود خواهد کرد.

در این قرعه کشی سرنوشت بازی‌های دو تیم پرسپولیس و استقلال نیز مشخص شد و هر دو تیم به عنوان میزبان انتخاب شدند که در این بین پرسپولیس باید در تهران میزبان پدیده شاندیز مشهد باشد و استقلال هم به مصاف کاسپین قزوین برود/س.

برچسب ها: میزبانی ، مازندران ، جام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.