فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در نقشه جدید خود در تشدید تحریم‌های اقتصادی با شکست مفتضحانه حتی سنگین‌تر از دوران هشت سال دفاع مقدس مواجه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سردار جلیل بابازاده دیروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محل نمایشگاه رزمی، فرهنگی بدر در اردبیل اظهار داشت: دشمن همان‌گونه که در جنگ هشت ساله با تمام توانش در میدان رزم حاضر شد امروز نیز با تمام همراهانش در مقابل اراده آهنین این ملت ایستاده است تا از نقطه اقتصادی و فرهنگی به این ملت ضربه‌ای کارا وارد کند اما قطعاً در این مسیر با شکست و ناکامی حتی عظیم‌تر از جنگ هشت ساله روبه‌رو می‌شود.

وی گفت: آمریکا هیچ وقت برای ملت ایران و حتی ملت‌های آزاده دنیا قابل اعتماد و اطمینان نبوده و آنهایی که دم از مذاکره و همراهی با آمریکا سر می‌دهند باید بدانند که شیطان بزرگ هیچ وقت دست از رفتار ابلیس‌گونه خود برنمی‌دارد.

بابازاده با اشاره به رویداد بزرگ آغاز جنگ تحمیلی در سال 59 با پشتیبانی همه ابرقدرت‌های شرق و غرب خاطرنشان کرد: کشورمان هر چند آمادگی سیاسی، نظامی و اقتصادی برای مقابله با ترفند دشمن را نداشت اما با قدرت ایمان و روح معنوی توانست بر استکبار غلبه کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان همچنین با اشاره به اینکه عملیات غرورآفرین رزمندگان اسلام نظیر بدر برای همه ابرقدرت‌ها غیرقابل تصور بود، یادآور شد: این عملیات‌ها نظیر فتح‌المبین، بیت‌المقدس، والفجر هشت، کربلای پنج، بدر و... دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرد.

بابازاده به کارنامه درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: سپاه در دوران جنگ تحمیلی با ایمان، اقتدار و روحیه جهادی وارد صحنه شد و مقاومت و پایداری بی‌نظیری را از خود نشان داد.

وی با بیان اینکه جوانان دیروز مقاومت را به رخ دنیا کشیدند و باید نسل جوان امروز نیز با پایداری و مقاومت در مقابل هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمن بصیرتش را به رخ بکشد، گفت:‌ امروز استفاده از فرهنگ عاشورایی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.