مهمترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در هفته‌اي که گذشت را در گزارش زير بخوانيد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، دانشگاه‌هاي کشور در هفته گذشته حوادث و رويدادهايي را پشت سر گذاشت، گزارشي زير گزيده‌اي از مهمترين عناوين خبري دانشگاه در هفته‌ گذشته است.

بهرامي: "نرمش قهرمانانه" يعني شرايط مساوي براي حضور پاي ميز مذاکره

دبير كل جمعيت حاميان عدالت اسلامي گفت: اگر به سخنان مقام معظم رهبري در خصوص "نرمش قهرمانانه" توجه كنيم به اين نكته پي خواهيم برد كه ايشان خواستار آن هستند که جمهوري اسلامي در شرايطي مساوي پاي ميز مذاكره برود.

عزلي که سياسي بود نه علمي/ چه جرياني پشت پرده "عزل دانشجو" قرار داشت؟

بي انصافي و بي اخلاقي اي که دانشجو رييس معزول دانشگاه آزاد در نشست خبري خود از آن سخن راند، شايد ريشه در كينه سياسي اشخاص و جرياناتي دارد كه گويي به قول خودشان پيام وكلاي ملت در ندادن راي اعتماد به وزير پيشنهادي علوم را نفهميده اند و قصد دارند محيط سالم دانشگاه و ضمير پاك دانشجويان را آلوده ي اميال و اغراض سياسي خود كنند.

پيام توفیقی به مناسبت هفته دفاع مقدس

سرپرست وزارت علوم در پیامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس این حقیقت را آشکار ساخت که ملت ایران در قبال دشمن خارجی تحت هر شرایطی با تمام وجود از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران حراست می‌کنند.

نامه سرگشاده بسیج دانشگاه شهید بهشتی به دکتر روحانی

بسيج دانشگاه شهيد بهشتي در آستانه اجلاس جهاني سازمان ملل در نامه سرگشاده‌اي خطاب به رئيس جمهور آورده است: در عرصه دیپلماتیک «نرمش قهرمانانه»، با واژگانی همچون خردمندی، اقتدار و پایبندی به اصول تعبیر می شود و نبایست در فهم این واژه از کلماتی چون ترس، تهدید و اصول زدایی بهره گرفت.

دلايل بركناري ناگهاني مديرعامل خبرگزاري دانشگاه آزاد

مديرعامل سابق خبرگزاري آنا با اشاره به برکناری رئيس دانشگاه آزاد و انتصاب سرپرست جدید گفت: این نحوه برخورد با مدیران رسانه‌ای در شأن آقایان نیست؛ سرپرست دانشگاهی که در جلسه هیات امنا اعلام می‌کند که هیچ تغییر و تحولی از سمت من صورت نخواهد پذیرفت، در اولین اقدام خود چند روز پس از انتصاب، دو مدیر رسانه‌ای دانشگاه آزاد را برکنار می‌کند.

شیر اوژن: نهاد نمايندگي براي دغدغه‌هاي سياسي دانشجويان جديدالورود برنامه دارد

قائم مقام معاون سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: در کنار مباحث فرهنگی و اعتقادی، مباحث سیاسی نیز جزء دغدغه‌های دانشجویان به حساب می‌آید و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برنامه‌هایی را برای این امر در نظر دارد.

حشمتی: نگاه مديريت در دانشگاه آزاد بايد علمي و به دور از سياسي‌کاري باشد

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران گفت: مديريت جديد در دانشگاه آزاد بايد با نگاهي علمي و معرفتي به فکر رفاه دانشجویان باشد.

نامه تشکل‌های دانشجویی شیراز نامه‌ای به وزیر کشور

تشکل های دانشجویی دانشگاه های شیراز نامه ای را خطاب به وزیر کشور صادر کرده اند.

نحوه گفتمان‌سازی و معرفی سند دانشگاه اسلامی در جلسه شو بررسي شد

جلسه 258 شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبيرخانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي برگزار شد.

اكبري‌جدي: مسئولان دانشگاه‌ها حجاب را مطابق با قوانين از دانشجويان مطالبه کنند

عضو كميسيون مشورتي شوراي انقلاب فرهنگي گفت: رئيس‌ و مسئولان دانشگاه‌ها بايد از كارمندان و كاركنان حجاب را، مانند بقيه قوانين و مقرراتي كه معين شده مطالبه كنند.

برگزاري اولین جلسه میرزاده با معاونان دانشگاه آزاد

جلسه شورای معاونان دانشگاه آزاد امروز (شنبه 30 شهریور) با حضور میرزاده در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

هاني‌زاده: اتحاديه اروپا به دنبال بهبود روابط با ايران است

يك كارشناس مسائل سياسي با بيان اينکه آمریکا با تهدید جمهوری اسلامی ایران به تشدید تحریم‌های نفتی، تلاش بر این دارد سیاست فشار در قبال ایران را بکار بندد‌، گفت: اتحاديه اروپا با تصميم به لغو تحريم‌ها نشان مي‌دهد که با برخي سياست‌هاي غرب هم‌راستا نيست و اين سياست‌ها را به ضرر خود مي‌داند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار