مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران از اجرای بیش از هزار و 400 پروژه در بخش ابتکارات جامعه محور جشنواره تسنیم خبر داد و گفت: این پروژه ها تا دهم مهر ماه در سطح نواحی مناطق 22 گانه نمایش داده خواهد شد.

معدنی پور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر با اشاره به جلب مشارکت های اجتماعی شهروندان با بهره گیری از ظرفیت های محلی، افزایش تعلق محله ای ، توسعه زمینه های بروز استعداد بانوان و نیز بهبود وضعیت زنان را به عنوان مهم ترین اهداف جشنواره تسنیم برگزار شد.

وی با بیان برگزاری بخش ابتکارات جامعه محور دومین جشنواره تسنیم محوریت این بخش از جشنواره را با کانون های 9 گانه تسنیم عنوان کرد و افزود: شیوه های آموزش در کارگاه های آموزشی این جشنواره به صورت ToT ( آموزش به آموزشگران) و نیز اجرای پروژه های کوچک محلی توسط کانون ها به صورت PZP ( همیاران به همیاران ) بوده است.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران با بیان شرکت مسئولین خانه های تسنیم و دبیران کانون های 9 گانه و نیز دو نفر از فعالین کانون ها در این کارگاه ها تصریح کرد: این افراد پس از کسب آموزش های لازم با همکاری اعضای کانون ها و همراهی تحلیلگر منطقه ، آموخته های خود را بر اساس نیاز بانوان و خانواده های محله ای به پروژه های کوچک محلی با توجه به یکی از محورهای 5 گانه تسنیم تبدیل نمودند.

معدنی پور با بیان اجرای هزار و 400 پروژه تعریف شده در سطح محلات مناطق 22 گانه اظهار داشت: خروجی پروژه های مذکور از دیروز تا دهم مهر ماه در سطح نواحی مناطق 22 گانه در معرض نمایش علاقه مندان است.

وی با یادآوری نمایش خروجی پروژه های جشنواره تسنیم و نمایشگاه های ناحیه ای از یکم تا دهم مهرماه ادامه داد: داوری آثار دومین جشنواره بر اساس محورهای پنج گانه جشنواره در دبیرخانه های قطب هادی دومین جشنواره تسنیم در مناطق 2، 4، 6، 15، 18 انجام و پس از انتخاب نفرات برتر این جشنواره توسط هیات داوران  در مراسم پایانی در برج میلاد تجلیل خواهند شد.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران در پایان اجرای حداقل هزار و 870 پروژه کوچک محلی در محلات 374 گانه شهر تهران را از خروجی های بخش ابتکارات جامعه محور جشنواره تسنیم دانست و خاطر نشان کرد: در این بخش کانون های نه گانه خانه های تسنیم و همیارهای محلی توانمندی های خود را رقابت خواهند گذاشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.