معاون گردشگری اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان از ورود بیش از 6 میلیون مسافر در تابستان امسال به این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، وطن‌دوست گفت: بیش از یک میلیون نفر از شش میلیون مسافر ورودی به کردستان در شهرستان‌های مختلف استان اسکان یافته‌اند.
وی افزود: براساس آمارهای ثبت شده تعداد ورودی گردشگران به استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 6 درصد و گردشگران اسکان یافته 14 درصد افزایش داشته است.
وطن دوست در ادامه از آماده‌سازی 26 هتل توسط ستاد تسهیلات سفرهای دائمی استان کردستان برای اسکان مسافران نوروزی و تابستانی خبر داد و گفت: این هتل‌ها با ظرفیت روزانه 3 هزار نفر در سطح استان آماده ارائه خدمت به مسافران و گردشگران هستند.
معاون گردشگری اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان افزود: 24 مهمان‌پذیر با ظرفیت یک‌هزار نفر و 100 خانه استیجاری نیز با ظرفیت یک‌هزار نفر آماده‌سازی شده‌اند.
وی راه‌اندازی 12 پایگاه اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی شهرها و موزه‌های استان را از دیگر برنامه‌های این ستاد در مدت زمان یاد شده خواند و گفت: 20 هزار نقشه راهنمای گردشگری، 10 هزار نقشه راهنمای شهرستان‌ها و 20 مورد بنر و پلاکارد خیر مقدم نیز چاپ و توزیع شده است./س
برچسب ها: مسافر ، تابستانی ، راهنما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.