هنرمند کشورمان گفت: هم اکنون با ورود دستگاه های ویرایش صدا به عنوان عامل زیر بنایی رشد روز افزون موسیقی های زیر زمینی با ایجاد فضایی با دامنه کوتاه به دلیل نبود نظارت به مرور زمان به پیشروی خود ادامه می دهند .

چنگیز حبیبیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت موسیقی کشور گفت:رشد و توقف تولید ژانر های مختلف موسیقی از پاپ گرفته تا سنتی نوسان های موجود در مورد کاهش و یا یکه تازی ابعاد مختلف این هنر در کشور به دلیل ذائقه های متفاوت مخاطبان به دست مردم به عنوان تنها مصرف کننده محصولات موسیقی کشور افتاده است .

وی افزود :تولیدات هنرمندان ما در چارچوب قوانین با ورود از فیلترهای تایین شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وجود شاخه های منفی رشد کرده در بستر موسیقی ایران مانند موسیقی های زیر زمینی با عدم برخورداری از مکانی مشخص در حوزه های تولید و عرضه به مخاطب آن هم تنها باا بزار پخش ماهواره ای و گرایش مخاطب به این محصولات کاذب با انتقال پیامد های منفی به جامعه ، با مشکلات زیادی مواجه شده اند .

این خواننده کشورمان با اشاره به عدم حرکت موسیقی زیر زمینی در مسیر تعریف شده ارشاد تصریح کرد :موسیقی های زیر زمینی با عدم حرکت در مسیر مشخص شده توسط دست اندر کاران حوزه فرهنگ و هنر و ورود به جریان های انحرافی و کشیدن مخاطب به سمت خود و حرکت آنها در راهی با ساختار غیر ارزشی تنها توسط مردم با گوش نکردن به این آهنگ ها در ایستگاه ناکامی و نابودی در کشور متوقف خواهند شد .

حبیبیان در ادامه این مطلب اضافه کرد :پر شدن اوقات فراغت مردم با گرایش به سمت موسیقی های زیر زمینی مقدمه ای برای نابودی اضلاع دیگر این هنر در کشور مانند موسیقی های سنتی و معنوی و اصیل ایرانی در آینده ای نزدیک خواهد بود .

این خواننده کشورمان اظهار داشت :هم اکنون با ورود دستگاه های ویرایش صدا به عنوان عامل زیر بنایی رشد روز افزون موسیقی های زیر زمینی با ایجاد فضایی با دامنه کوتاه به عنوان مثال تبدیل یک اتاق کوچک به استودیوی تولید آهنگ به دلیل نبود نظارت به مرور زمان به پیشروی خود ادامه می دهند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.