مدیر عامل باشگاه فجر سپاسی گفت: امیدواریم اشتباهاتی که برای تیم پرسپولیس افتاد برای ما نیافتد و حساسیت های بازی قبل باعث افت عملکرد ما نشود.


جعفر جعفری در خصوص ارزیابی تیم پرسپولیس در بازی گذشته اش با سپاهان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گفت: در بازی گذشته ی پرسپولیس و سپاهان ما شاهد بودیم که هر دو تیم سپاهان و پرسپولیس خوب در زمین حاضر شده اند و بازی محکمی را در مقابل هم برای تماشاگران نشان داده اند.
 
وی افزود : درست است که اشتباه داوری لطمه ی بزرگ به کل بازی زد و  کل بازی را تحت تأثیر خود قرار داد اما منهای آن صحنه،  تماشاگر ها دید خوبی از بازی داشته اند و از بازی دو تیم راضی بودند، تیم پرسپولیس با این که 10 نفره به میدان رفته بود اما توانست خوب بازی کند   و تیمش را در مقابل سپاهان حفظ کند.
 
جعفری در ادامه گفت: در بحث داوری هر چند که اشتباه اول داور خیلی بزرگ بود و همه هم می دانیم که چه لطمه ای به تیم پرسپولیس زد اما در ادامه ما شاهد داوری خوبی بودیم و به نظرم قهرمانی اشتباه دیگری نداشت و منهای آن صحنه داوری خوبی داشت.
 
جعفری در مورد آمادگی تیمش افزودخوشبختانه تیم ما توانسته به خوبی خود را با شرایط وقف دهد و آمادگی لازم را برای بازی روز پنجشنبه به دست آورد و به امید خدا ما امید انگیزه های خود را هم برای پیروزی داریم و تیم ما هم نشان داده که در بازی های خود با تیم های بزرگ انگیزه هایش صد چندان می شود.
 
وی در ادامه گفت: ما از دوشنبه هفته ی پیش تمرینات خود را برای بازی روز پنجشنبه شروع کردیم و خدا را شکر به هماهنگی لازم هم برای روز پنج شنبه رسیده ایم اما بازی را نمی شود پیش بینی کرد و باید ببینیم که در بازی چه اتفاقی می افتد.
 
جعفری در خصوص مصدومین و محرومین افزود: برای بازی روز پنج شنبه نه مصدومی داریم و نه محرومی همه ی بازیکنان سالم و سرحال برای بازی با تیم پرسپولیس آماده اند.
 
جعفری در آخر از نگرانی این تیم از داوری روز پنج شنبه گفت: ما امیدواریم اتفاقی که برای تیم پرسپولیس افتاد برای تیم ما نیا فتد و خدای نکرده در درجه اول اشتباهاتی مثل اشتباه بازی پرسپولیس نیفتد و در درجه دوم هم حساسیت اتفاقات اخیر روی دو تیم فجر سپاسی و پرسپولیس آنقدر زیاد نشود که عملکرد ما را پایین بیاورد .
برچسب ها: سپاهان ، میدان ، جعفری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار