موسسه آموزش عالي معماري و هنر پارس توسط پروفسور محمود گلابچي چهره ماندگار ايراني در تهران تاسيس شد.

پروفسور محمود گلابچي چهره ماندگار ايراني به خبرنگار حوزه ميراث فرهنگي باشگاه خبرنگاران گفت: اين دانشگاه داراي رشته‌هاي مهندسي معماري، معماري داخلي، طراحي صنعتي، ارتباط تصويري و طراحي لباس بوده و به منظور شناخت هنر و ارزش‌هاي پايدار معماري ايران در راستاي توسعه و عميق شدن انديشه‌هاي مثبت نسل جوان دانشگاهي و متحول ساختن فضاي آموزشي و پژوهشي در زمينه هنر، فناوري و معماري تاسيس شده است.

وي افزود: ارائه خدمات آموزشي با كيفيت بالا در زمينه معماري هنر براي دانشجويان داخل و خارج از كشور با بهره گرفتن از اساتيد برجسته و مجرب و ايجاد دانشگاهي كه در درازمدت امكان رقابت با دانشگاه‌هاي معتبر منطقه و جهان را در عرصه بين‌المللي داشته باشند از ديگر اهداف اين موسسه است.

گلابچي تصريح كرد: قصد داريم دوره‌هاي آموزشي مشتركي با همكاري دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي معتبر داخلي و خارجي برگزار كنيم. 

دارنده كرسي يونسكو در معماري بيان كرد: برپايي نشست‌ها و همايش‌هاي علمي متناسب با نيازهاي كشور، تثبيت محوريت ايران در هنر، فناوري و معماري در ميان كشورهاي منطقه، توسعه ارتباطات بين‌المللي در قالب برنامه‌هاي بين‌دانشگاهي و شكل‌گيري دانشگاه تخصصي در زمينه هنر و معماري در سطح منطقه‌اي و بين‌المللي با توجه به تاريخ پرافتخار كشورمان در زمينه هنر و معماري از مهم‌ترين برنامه‌هاي دانشگاه معماري و هنر پارس خواهد بود.

گفتني است، علاقمندان براي اطلاعات بيشتر در مورد برنامه‌هاي اين دانشگاه مي‌توانند به سايت دانشگاه به آدرس: WWW.PARSUNIVERSITY.IR مراجعه كنند. /ي2
برچسب ها: دانشگاه ، هنر ، معماری ، پارس ، گلابچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۲۳:۲۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
ایا موسسه معماری و هنر پارس خوابگاه دارد؟و با معدل کل 19.15 فنی حرفه ایی میتوان رشته ی طراحی لباس این موسسه رو اورد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
sara
۱۱:۰۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
سلام برای تکمیل ظرفیت باید چکارکرد؟؟ چه زمانی اقدام کرد اصلا میگیره بدون کنکور؟؟؟؟؟؟ لطفا اگر سریعتر جواب بدید ممنون میشم.
Singapore
آرزواقبالی
۰۰:۰۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
سلام.
من کاردانی کامپیوترم ولی برای کارشناسی میخوام رشتما تغییربدم ودکوراسیون داخلی بخونم ولی متاسفانه هیچ دانشگاه وموسسه ای برای کارشناسی ناپیوسته رشته دکوراسیون داخلی نداره.لطفاراهنماییم کنید.
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
حنانه سادات
۲۳:۰۳ ۰۷ دی ۱۳۹۲
با سلام میخواستم بدونم اگه یه ترم دانشگاه ازاد خونده باشیم میتونیم درس هایی که پاس کردیم اینجا تطبیق بزنیم؟ممنون
Iran (Islamic Republic of)
حدیث شاه زکی
۲۳:۴۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
با سلام.می خواستم بدونم ایا این دانشگاه هم شرایط خاص داره یا از رشته ریاضی هم دانشجو می پذیرهو من که در حال حاضر دانشجو هستم می تونم تکمیل ظرفیت شرکت کنم.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسنی
۱۱:۰۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۲
سلام آیا دانشگاه شما تکمیل ظرفیت دارد؟ به چه صورت است؟
Iran (Islamic Republic of)
سمیه صوفی
۱۷:۴۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
سلام من دانشجوی معماری هستم می خواستم بدونم برای ثبت نام چه مدارکی لازمه؟ از سایت سنجش ببینیم یا اینکه خود دانشگاه اعلام می کنه؟
آخرین اخبار