سرپرست باشگاه ذوب آهن اصفهان، بازي سختي مقابل سپاهان داريم و اين بازي به دليل شهردار بودن از حساسيت زيادي برخوردار است.

اصغر فروتن در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: همه بازي ها سخت است اما اين بازي به دليل شهرآورد حساسيت خودش را دارد.

سرپرست باشگاه ذوب آهن اصفهان در ادامه افزود: ما آنچه را كه بايد براي آمادگي در اين بازي انجام داديم و كادر فني كارهاي لازم براي مقابله با تيم سپاهان انجام دادند و آمادگي كامل را براي ميزباني پيدا كرديم.

وي اظهار داشت: تيم سپاهان از شرايط روحي خوبي برخوردار است و در بازي كه مقابل پرسپوليس انجام داد و پيروز شد باعث شد كه اعتماد به نفس لازم را براي اين بازي پيدا كنند.

فروتن افزود: تيم ما هم شرايط روحي و بدني خوبي را براي مقابله با سپاهان دارند و بازيكنان در روزهاي سخت خودشان را نشان دادند و در مقابل تيم هايي كه مطرح هستند به خوبي ظاهر شده اند.

سرپرست باشگاه ذوب آهن افزود: اميدواريم بازي خوبي را به نمايش بگذاريم و با توجه به آمادگي كه بازيكنان دارند ميزبان بودنمان در اين ديدار پيروز ميدان باشيم و سه امتياز بازي را كسب كنيم.

وي خاطرنشان كرد: به دليل اينكه اين شهرآورد در سال دو مرتبه برگزار مي شود و هميشه بوده است، آشنايي كافي را با اين بازي داريم و اميدواريم كه سه امتياز را كسب كنيم و طرفداران هر دو تيم مورد علاقه خود را تشويق كنند و اميدواريم مشكلي ايجاد نشود.

همچنين در اين بازي مرتضي تبريزي و محسن بياتي نيا مصدوم هستند./مح


برچسب ها: شهرآورد ، سپاهان ، باعث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار