به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح روز جمعه پنجم مهرماه با حضور مدیران شهری، خانواده‌های معزز شهدا، بسیجیان ، ورزشکاران و آحاد مردم در منطقه 10 برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  از شهرداری منطقه 10 ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : همایش پیاده‌روی به منظور گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان ، بزرگداشت هفته دفاع مقدس و یک هزار شهید منطقه و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد نشاط روحی و سلامت جسمانی میان مردم، برگزار می شود .
 
وی با بیان این که مدیریت شهری با اجرای برنامه های فرهنگی درصدد است دلاوری های ملت غیور ایران در 8 سال دفاع مقدس را به نسل جوان بشناساند و در اذهان مردم زنده نگه دارد تا نسلهای آینده از این پیروزی و افتخار مطلع شوند افزود : این برنامه علاوه بر نهادینه شدن ورزش همگانی موجب زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت خصوصا در بین نسل جوان خواهد شد .
 
شهردار منطقه 10جام ورزش های همگانی را مهمترین ابزار برای داشتن جامعه ای سالم و با نشاط دانست و تاکید کرد : در این همایش، اقشار مختلف از شهروندان منطقه با تجمع در بوستان هزار شهید واقع در خیابان شهید برادران عرب روز جمعه ضمن دریافت پکیج پذیرایی و پلاکارد و پرچم‌های مختلف به سوی بوستان شهید حبیب غنی پور حرکت می کنند و ضمن بازدید از نمایشگاه یاد یاران که به مناسبت هفته دفاع مقدس در این بوستان برپا شده با حضور در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری شهید حبیب غنی پور از برنامه‌های شاد و متنوع بهره مند خواهند شد و در پایان این مراسم به شرکت‌کنندگان به قید قرعه هدایای ارزنده ای اهداء خواهد شد.
 
عظیمی تصریح کرد: طی جلسات مختلف و هماهنگی‌های انجام شده با حضور نمایندگان ارگان‌های مرتبط از جمله پلیس راهور، ، هلال احمر، اورژانس ، نیروی انتظامی و... تمهیدات و پیش بینی‌های لازم در راستای اجرای مطلوب همایش پیاده روی خانوادگی در منطقه اندیشیده شده است .
برچسب ها: همایش ، هفته ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار