يك گروه متخصص چشم پزشكي و دندانپزشكي، نيمه نخست سال آينده براي درمان رايگان بيماران به استان چهارمحال و بختياري سفر مي كند.

مديرعامل بنياد خيريه نور آوران سلامت در ديدار با معاون عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اين گروه متخصص با الگوي گيري از جهادگران دهه 60، درمان بيماران را با عنوان جهادگران دهه 90 از سال گذشته آغاز و تا كنون به هشت استان كشور سفر كرده است.
حسين حسني، با بيان اينكه سفرهاي اين گروه 100 روزه است، افزود: آخرين سفر اين كاروان در سال 92 به استان فارس است و سال 93 نيز به سه استان چهارمحال و بختياري، كهگیلويه و بويراحمد و بوشهر سفر مي كند.
وی، با بيان اينكه اين كاروان با سه كانتيلر مجهز به تجهيزات پزشكي به روستاهاي محروم سراسر كشور سفر مي كند، اظهار داشت: خدمات بهداشتي و درماني اين كاروان بيشتر در زمينه هاي چشم پزشكي و دندانپزشكي است و از توانمندي پزشكان نيكوكار متخصص مستقر در تهران استفاده مي شود.
معاون عمراني استانداري چهارمحال و بختياري نيز در اين ديدار گفت: محل استقرار اين كاروان در محروم ترين منطقه روستايي این استان در حال بررسي است و بزودي به فرماندار شهرستان مورد نظر اعلام مي شود.
محمود عيدي افزود: برخي روستاييان استان چهارمحال و بختياري با مشكلات درماني مواجه هستند و حضور پزشكان اين كاروان در اين مناطق محروم كار بزرگي است.
وي تصریح کرد: اقدامات و هماهنگي هاي لازم براي استقرار اين كاروان در استان چهارمحال و بختیاری با ساير دستگاه ها انجام خواهد شد تا اقشار محروم این استان از اين طرح استفاده كنند./س
برچسب ها: سفر ، متخصصین ، کشوری ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.