رویکرد اصلی نمایشگاه تلکام امسال آشنایی و ارائه خدمات جدید به مخاطبان است.


به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران زارعیان معاون مخابرات ایران در جمع خبرنگاران گفت: رویکرد اصلی ارائه خدمت جدید و آشنایی مخاطبان با خدمات جدید است در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مخابرات که از 4 تا 7 مهر ماه برگزار می شود تغییرات بسیار زیادی نسبت به سال 1994 که تجهیز محور بوده صورت گرفته نمایشگاه از سال 1998 به بعد از تجهیزات به دور شده و بیشتر از نرم افزار و سرویس ها افزوده اپراتورهای اضافه شده در سال 1386 با شروع خصوصی شدن مخابرات نمایشگاه معنا دار شده و از حالت سنتی و رکود خارج شده است.

وی ادامه داد: گروه مخابرات برای چهارمین سال است که به صورت متمرکز در نمایشگاه تلکام شرکت می کند و در این نمایشگاه به دنبال ارائه سبد خدماتی به مشتریان بوده که یک سالن به تلفن همراه و سالن 6 به ارتباطات ثابت اختصاص داده شده است.

زارعیان اظهار داشت: تلاش ما این است که امسال هر روز برنامه های خاصی داشته باشیم رونمایی از سیم کارت دانشجو توسط شرکت ارتباطات سیار، راه اندازی فروشگاه آشنایی اول از برنامه های نمایشگاه تلکام است.

تلکام بسیار پر بازدید بوده و 150 هزار مخاطب دارد.

معاون مخابرات ایران تصریح کرد: مخابرات ایران خودرو 55 هزار روستایی دارای ارتباط دارد ارتباط این روستا ها علیرغم زیان شدید و هنوز ارتباط رسانی برقرار و ادامه پیدا خواهد کرد. /ف
برچسب ها: مخابرات ، تلکام ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار