بزرگراه، محلی برای حرکت خودروها است و معمولا برای افزایش سرعت تردد ساخته می شود از این رو خودروها نیز با سرعت بالایی در بزرگراه ها حرکت می کنند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، یکی از قوانین راهنمایی و رانندگی که تقریبا در تمام دنیا وجود دارد ممنوعیت حضور افراد پیاده یا وسیله های نقلیه کند درون بزرگراه است زیرا این وسایل باعث بروز تصادف شده و حضورشان جان همه را به خطر می اندازد.

چندی پیش افرادی که در بزرگراه پرتردد "نیوتاون" در حال رانندگی بودند با صحنه ای بسیار عجیب روبرو شدند که آن هم حضور یک پسر بچه آن هم با سه چرخه در میان بزرگراه بود.

این اتفاق که در شهر ریودوژانیرو رخ داد باعث شد تا این کودک به یک شهرت جهانی دست پیدا کند. این گودگ 8 ساله که نامش فاش نشده است حضور درمیان بزرگراه را جالب ترین بازی زندگی خود دانسته است.

نکته جالب که می توانید در این فیلم نیز مشاهده کنید تکرار این حرکت توسط پسر بچه است که سه بار دیگر از بالای یک بزرگراه به پایین حرکت می کند. در ادامه میتوانید فیلم کامل حرکات او را مشاهده کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
واقعا خطر ناکههههه .اگه یه ماشین لهش می کر د چی می شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
افسانه
۱۵:۲۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۲
وحشتناک بود هرلحظه ممکن بود یه ماشین بیفته روش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
چه مادروپدر از خود گذشته ای داره این بچه...
Iran (Islamic Republic of)
start709
۰۸:۳۵ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
خدايش اگر مرده بيا تو بزرگراه ايران اين كار انجام بده تا شهرت هفت آسماني براش پردازش كنن خدايش چقد رانند هاي زيبا رانندگي ميكنن ايران بود همشون فش... بوق چراغ ميزدن بايد آفرين گفت به رانندها نه به اون بچه ايران بود با آسفات خيابان ترازش ميكردن بخصوص رانندهاي پيكانمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۲
ای ول حال کردم از این نظر کارشناسیت
صحبتت کاملا کارشناسی شده بود و مبنای علمی داشت.
ینی بچهه تو ایران بود به 4راه پایین دم در خونشونم نمیرسید چه برسه بزرگراه همون اول راننده های حاذق و قانون مدار ما کتلتش
میکردن!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ليلا
۱۲:۳۳ ۰۴ مهر ۱۳۹۲
واقعا زيبا گفتي
آخرین اخبار