رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در جمع ملی پوشان نوجوانان بانوان از بازیکنان خواست تا با تمام تلاش خود به مصاف حریفان قدر رفته و بهترین نتیجه را کسب کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی کفاشیان-رئیس فدراسیون فوتبال پیش از اعزام ملی پوشان به چین در جمع بازیکنان حاضر شد و گفت: مدتها است که شاهد تمرینات شما در گرمای تابستان و سخت ترین لحظات بوده ام. به همین خاطر از شما می خواهم که با تمام قدرت خود به مصاف حریفان بروید و با اعتماد به نفس بالا بهترین نتیجه را در دو بازی مهم برابر ژاپن و گوام کسب کنید.

وی افزود: به نتیجه بازی فکر نکنید و هدفتان بازی جوانمردانه و به دور از هر خشونت باشد و تمام تلاشتان را به عنوان نماینده ایران در مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا به کار بگیرید و موفق باشید. شما برای اولین بار در این مرحله حضور دارید و تا کنون تیمی نتوانسته به این مرحله صعود کند که این امر نشان از رشد رشته فوتبال در بخش بانوان را می دهد.پس  با اعتماد به نفس بالا و همتتان بهترین عملکرد را از خود به جای گذشته و مزد ماهها تلاشتان را بگیرید.برای شما و کادر فنی در دیدارهای سخت پیش رو آروزی موفقیت دارم./زر
برچسب ها: کفاشیان ، فوتبال ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار