رئيس جمهور کشورمان که به منظور شركت در مجمع عمومي سازمان ملل تهران را به مقصد نيويورك ترك كرد، روز پركاري را در بدو ورودش به آمريكا سپري كرد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني رئيس‌جمهور كشورمان كه روز دوشنبه اول مهر ماه به منظور شركت در مجمع عمومي سازمان ملل تهران را به مقصد نيويورك ترك كرده بود روز پركاري را در بدو ورودش به آمريكا سپري كرد.

رئيس‌جمهور كشورمان در اولين حضور خود در نيويورك با سخنراني در مجمع عمومي سازمان ملل، ملاقات با روساي جمهور فرانسه و اتريش و ديدار با نخست وزير كشور فيجي روز كاري سرنوشت‌سازي را براي كشورمان به ثبت رساند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمين دكتر حسن روحاني قرار است در روز دوم حضور خود در نيويورك با "ميشل سليمان" رئيس‌جمهور لبنان و "محمدمنصف المرزوقي" رئيس‌جمهور تونس ديدار داشته باشد.

رئيس‌جمهور كشورمان همچنين ديدار با نخست‌وزير ايتاليا را در روز دوم حضورش در نيويورك در دستور كار دارد.

مصاحبه با روزنامه "واشنگتن پست" و شبكه "پي بي اس" از ديگر برنامه‌هاي رئيس‌جمهور كشورمان در روز دوم حضورش در كشور آمريكا خواهد بود.

شايان ذكر است با توجه به سخنراني رئيس‌جمهور كشورمان در شصت و هشتمين اجلاس مجمع عمومي سازمان ملل در اواخر روز سه‌شنبه (بامداد روز چهارشنبه به وقت تهران) بايد منتظر واكنش‌ها و بازتاب‌هاي سخنراني حجت‌الاسلام و‌المسلمين دكتر حسن روحاني در رسانه‌هاي خارجي و داخلي بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دولت ، مجمع ، سازمان ، ملل ، سخنرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Netherlands
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
اظهارات اندیشمندانه وکارشناسانه رییس جمهور منتخب واقعی امت در سازمان ملل موجبات سرافرازی امت هوشیار با فرهنگ ایران را فراهم نمود وجهانیان به فرهنگ والا و پیشرفته امت اسلامی ایران پی بردند .
آخرین اخبار