گردان هاي انصار شاخه نظامي جنبش احرار فلسطين در واکنش به يورش هاي شهرک نشينان به مسجد الاقصي و قدس اشغالي، در غزه رژه نظامي برگزارکرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني العالم ؛‌مصطفي عبدالهادي خبرنگار اين شبکه در غزه در گزارشي دراين باره با اشاره به رژه هاي پي در پي گروه هاي مقاومت اسلامي فلسطين در نوار غزه افزود: اين رژه ها داراي پيام هاي زيادي براي طرف هاي مختلف است و در واکنش به علائمي  است که اسرائيل در خصوص حمله به نوار غزه صادر مي کند. 

خالد ابوهلال دبيرکل جنبش احرار فلسطين گفت: تجاوزات اسرائيل عليه ملت فلسطين و بخصوص مسجد الاقصي همچنان ادامه دارد. وي در ادامه با اشاره به تهديدات رژيم صهيونيستي عليه نوار غزه افزود: ما از اين تهديدات نمي ترسيم و براي مقابله آماده ايم. 

در ادامه گزارش آمده است: خالد ابوهلال دبيرکل جنبش احرار در مراسم رژه شاخه نظامي اين جنبش خواستار انتفاضه فلسطينيان براي مقابله با تجاوزات رژيم صهيونيستي و شهرک نشينيان آن عليه ملت فلسطين و مقدسات امت اسلامي در فلسطين شد. گردان هاي انصار شاخه نظامي اين جنبش در اين رژه نظامي که با حضور صدها تن از اعضاي آن برگزار شد با حرکت در خيابان هاي غزه تاکيد کردند اين رژه به منزله پيام خشم و غضب آنان در برابر يورش شهرک نشينان به صحن هاي مسجد  الاقصي و فشارهاي آنها بر اهالي قدس است. 

ابومحمد سخنگوي نظامي جنبش احرار گفت: اين رژه در واکنش به يورش هاي مداوم شهرک نشينان به مسجد الاقصي است که با حمايت نيروهاي رژيم صهيونيستي انجام مي شود. ياسر خلف سخنگوي رسانه اي جنبش احرار نيز در اين مراسم گفت: اقدامات رژيم صهيونيستي نمي تواند تغييري در اوضاع اعراب به وجود بياورد و مقاومت با حمايت حاميان عربي و اسلامي خود بخصوص جمهوري اسلامي ايران که همچنان از مقاومت حمايت مي کند، همچنان قدرتمند است. مقاومت فلسطين براي مقابله با رژيم صهيونيستي به حمايت همه نياز دارد. 
برچسب ها: رزمایش ، قدس ، الاقصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار