همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از ایثارگران و جانبازان دانشگاه علوم پزشکی پیش از ظهر امروز در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ظهر امروز همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از ایثارگران و جانبازان دانشگاه علوم پزشکی با حضور آیت‌الله محمد مومن عضو مجلس خبرگان رهبری، سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) و جمعی از ایثارگران و جانبازان دانشگاه علوم پزشکی و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

شمس‌الدین حجازی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم با اشاره به اینکه ما باید تفکر بسیجی را با کسب علم و دانش نهادینه کنیم گفت: اگر تفکر بسیجی با کسب علم و دانش همراه باشد و با روحیه بسیجی به دنبال نشر علوم باشیم کشور می‌تواند به پیشرفت دست یابد.

وی با بیان اینکه دانشمندان واقعی کسانی بودند که با سن کم به زیر تانک می‌رفتند گفت: در مراسم تقدیر از جانبازان و ایثارگران باید به صورت عمیق به تبیین شهادت و رشادت در راه دین پرداخته شود و اگر پرداختن ما به این مقوله مهم سطحی باشد بی‌فایده خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه امام فرمودند بسیج دانشگاه و حوزه بود که انقلاب را بیمه کرد، افزود: این دانشگاه یک پایگاه کوچک بسیج است و ما باید سعی کنیم تفکر بسیجی را در نهادهای علمی و آموزشی نهادینه کنیم.

در ادامه مراسم آیت‌الله مومن و سردار مهدوی‌نژاد به سخنرانی پرداختند و در پایان از ایثارگران و جانبازان دانشگاه علوم پزشکی و خانواده شهدا تقدیر به عمل آمد./ز

برچسب ها: قم ، تقدیر ، ایثار ، گز ، جانباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.