مجتبی ظریفیان تهیه کننده و مجری برنامه کودکانه «با ما بیا» 1 مهر ماه به بیمارستان تخصصی کودکان ابوذر در اهواز رفت تا از بچه هایی که به خاطر بیماریشان از مدرسه بازمانده بودند؛ عیادت کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، وی در توضیح این خبر گفت: مهربان روز اول مهر به دنبال راه کارهایی بود که از مدرسه فرار کند به همین دلیل تصمیم گرفت به بیمارستان تخصصی کودکان آبادان برود تا بفهمد این بچه ها از چه کلک هایی برای گریز از مدرسه استفاده کردند؛ در طول گپ و گفت با این بچه ها متوجه شد که تعداد زیادی از آن ها دچار عقرب زدگی شدند و بعضی هایشان پنیر محلی مسموم خورده اند.

این تهیه کننده با آرزوی سلامتی برای همه بچه های دنیا، افزود: گزارشی طناز و دیدنی از این عیادت تهیه و آماده پخش شده که روزهای 2، 4 و 7 مهر از برنامه با ما بیا روی آنتن می رود.

به گفته ظریفیان در این عیادت خاله رویا وآقای فلاحی مدیر کل اداره آموزش و پرورش اهواز هم عمو مهربان را همراهی کردند.

ظریفیان درباره هدف از ساخت این گزارش گفت: "مهربان" عموی همه بچه هاست، چه آن هایی که در سلامت کامل به مدرسه می روند و چه آن هایی که به دلیل بیماری موقتا از تحصیل باز می مانند.

علاوه  بر این تصور می کنم این نوع گزارش ها ابزار خوبی است تا به خودمان و مسوولان تلنگر بزنیم که هنوز در نقاطی از این کشور بچه ها به دلایلی که به ما بزرگترها مربوط است دچار ناراحتی جسمی می شوند و نیاز به توجه و امکانات بیشتری دارند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار